Jak zrobić najemnika 2580 1

O temacie

Autor eto

Zaczęty 24.06.2009 roku

Wyświetleń 2580

Odpowiedzi 1

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
No właśnie. Jak zrobić najemnika? Zrobiłem taki dialog:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// partner
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Nysilo_partner   (C_INFO)
{
npc = GRD_10013_Nysilo;
nr = 3;
condition =  Dia_Nysilo_partner_condition;
information =  Dia_Nysilo_partner_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description =  ".";
};

FUNC int  Dia_Nysilo_partner_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Nysilo_zaco) && (Npc_HasItems(other, ItmiNugget) >= 500))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID  DIA_Nysilo_partner_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Nysilo_partner_1_01"); //.
B_GiveInvItems (other, self, ItmiNugget, 500);
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_03, 10);
AI_Output (self, other,"DIA_Nysilo_partner_1_02"); //.
AI_Output (self, other,"DIA_Nysilo_partner_1_03"); //.
AI_Output (self, other,"DIA_Nysilo_partner_1_04"); //.

AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine(self,"FOLLOW");
};
Jak widzicie zastosowałem zmianę rutyny. Fajnie, tylko co mam wpisać w skrypcie, aby po dwóch dniach gadał do nas i zmieniał rutynę na start. Jeśli "przerzuci" się na rutynę start, to pojawi się ww. opcja dialogowa(jeśli warunki będą spełnione). I jeszcze jedno: chcę, aby zatrudniać go można było w nieskończoność(jeśli ma się rudę). Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi...
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A więc tak. Postaram ci się to napisać. Deklarujesz sobie zmienną np NAJ_START albo jakas inna nazwe, co ci tam do glowy przyjdzie i np aby za dwa dni to robisz tak:

NAJ_START=B_SetDayTolerance()+2; w tym dialogu z ta zmiana rutyny itd. Oraz należy jeszcze dodać byle jaką zmienną np NAJ_GO która będzie miała wartość flase w story globals ją dodaj, i dodaj w tym dialogu warunek naj_go == false, w condition. I podczas tego dialogu również zmienia naj_go == true, aby nie wyświetlało tego dialogu. Następnie tworzysz nową opcję dialogową z warunkiem w condition NAJ_START == (Wld_GetDay()). Spowoduje to iż dialog będzie wyświetlany po dwóch dniach oraz dodać następny warunek do tego condition naj_go == true. I podczas tego dialogu zmienia naj_go spowrotem na false i znowu wyświetla ten dialog co wyżej :)  Wiem że pogmatwałem to wszystko ale ogólnie jest to proste do zrobienia :)  A żeby ciągle zatrudniać, dodaj to po prostu jako powtarzający się dialog.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry