No właśnie. Jak zrobić najemnika? Zrobiłem taki dialog:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// partner
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Nysilo_partner (C_INFO)
{
npc = GRD_10013_Nysilo;
nr = 3;
condition = Dia_Nysilo_partner_condition;
information = Dia_Nysilo_partner_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = ".";
};
FUNC int Dia_Nysilo_partner_condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Nysilo_zaco) && (Npc_HasItems(other, ItmiNugget) >= 500))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Nysilo_partner_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Nysilo_partner_1_01"); //.
B_GiveInvItems (other, self, ItmiNugget, 500);
CreateInvItems (self, ItFo_Potion_Health_03, 10);
AI_Output (self, other,"DIA_Nysilo_partner_1_02"); //.
AI_Output (self, other,"DIA_Nysilo_partner_1_03"); //.
AI_Output (self, other,"DIA_Nysilo_partner_1_04"); //.
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine(self,"FOLLOW");
};
Jak widzicie zastosowałem zmianę rutyny. Fajnie, tylko co mam wpisać w skrypcie, aby po dwóch dniach gadał do nas i zmieniał rutynę na start. Jeśli "przerzuci" się na rutynę start, to pojawi się ww. opcja dialogowa(jeśli warunki będą spełnione). I jeszcze jedno: chcę, aby zatrudniać go można było w nieskończoność(jeśli ma się rudę). Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi...