Przeniesienie świata z G1 do G2 oraz kopiowanie animacji 3256 3

O temacie

Autor Miszcz

Zaczęty 2.05.2009 roku

Wyświetleń 3256

Odpowiedzi 3

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
To znowu ja. I po raz kolejny z uprzedzeniem, że szukałem już podobnych tematów :P , Mam pewien problem. Połączyłem sobie w Spacerze 1 OldCamp.Zen z Surface.zen i wyszedł mi świat Gothica 1. Po co to zrobiłem? Chciałem przenieść świat znany nam z pierwszej części sagi do jej kontynuacji opatrzonej numerem dwa, zachowując przy tym waypointy. Przeniosłem świat do katalogu Gothic 2/_word/data/worlds. Otworzyłem Spacerem 2 i... I niestety wyskoczył mi błąd "Acces Violation" (czy jakoś tak). Mógłbym go przenieść do Gothica 2 jako 3ds, a potem zamienić z powrotem na .Zen, ale po tej operacji usunęłyby mi się voby i waypointy, czego nie chcę. Czy jest może jakiś sposób na otwarcie tego Zena (czy jakąś kompilację z Zena do G1 na Zena do G2)
,przeznaczonego do Gothica 1, przy pomocy Spacera 2? Teraz czas na drugie pytanie (był podobny temat, ale nie zadowolił mnie w pełni ;]  ). Czy można przenosić animacje z pierwszej części Gothica do drugiej części? Np. "HUMANS_DRUNKEN"? Wziąłem tą animację z G1, a dokładnie z GoMana przeznaczonego do tejże części gry. Skopiowałem ją następnie do Gothica 2, wpisałem odpowiedni kod i wyskoczyła mnie notka informująca o konieczności posiadania jakiegoś: "Hum_body_naked_0.asc" (czy coś w tym rodzaju). Wiadomo mi, że jest to model jakiegoś ciała i potrzebny jest on do wykonania powyższej animacji. Czy jest jakiś sposób, by ta animacja mogła się odegrać w świecie Gothica 2? Z góry dziękuję za odpowiedzi :P  (Fajnie się czytało? ;p )
 

Zubot

Zubot

Użytkownicy
posty202
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie da się przenieść gotowych zenów, bo silniki G1 i G2 trochę się różnią. Najwyżej możesz przenieść mesh i jeszcze możesz przenieść mesh'e vobów z g1.
 

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
o ile kojarzę jest taki program do przenoszenia światów bez naruszenia waypointów i vobów, ale nazwa mi uciekła.....
 

Miszcz

Miszcz

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Dzięki, poszukam. Mam kolejne pytania xD    
Jak mogę w Spacerze dodać własną teksturę do hełmu? Powiedzmy, że mam odpowiedni rozmiar tekstury i wpakowałem ją do foldery /textures. Odpalam Spacera, otwieram mesha, kompiluję świat i lighty. Na dole w okienku jest opcja "new" (w oknie z info o teksturze). Gdy ją wybieram i najeżdżam na moją teksturę, po czym klikam program zawiesza się. Wyłączałem zbędne programy itp. Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Tutków o tym nie widziałem, albo nie rozumiałem (raczej to pierwsze). Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Drugie pytanie dotyczy dodania własnej zbroi do Gothica. Wyciągnąłem pancerz z gry Mount & Blade. Zwiększyłem do odpowiednich rozmiarów. Napisałem skrypt i tak dalej. Ale żeby móc ją nosić potrzebuję pliku .asc tej zbroi. Czy ten plik odpowiada za animacje, czy jest to po prostu wygląd pancerza, gdy nosimy go na sobie. I teraz kieruję do was kolejne pytanie: Czy znacie może jakieś dobre konwertery z .3ds na .asc (i temu podobne pliki z animacjami itp.)? Jeśli ów konwerter nosi nazwę Gothic Sourcer, czy ktoś mógłby mi znaleźć/napisać tutka jak program ten obsługiwać? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry