przebudzenie 2 - preludium większej modyfikacji do g1 7286 0

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 14.03.2010 roku

Wyświetleń 7286

Odpowiedzi 0

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
prezentuję po raz kolejny moda Przebudzenie - tworzonego bardziej pod własne potrzeby. Mod stanowi preludium do znacznie rozbudowywanej modyfikacji gothic 1.  Oczekuje na krytyczne oceny + podpowiedzi jakich innowacji oczekujecie.

W celu uniknięcia błędów zalecana jest instalka GMDK.
Komentujemy w starym miejscu:
http://themodders.org/index.php?showtopic=3852&st=20 :D  

Poniżej prezentuję listę zmian w stosunku do podstawki G1. :lol:  

Dostępne questy:


?Szansa na wolność?
Grupa żołnierzy Króla pod dowództwem jednego z zaufanych rycerzy (byłego Krzyżowca) przybywa do Górniczej Doliny. Zostają zrzuceni jak zwykli skazańcy, nie mają zbroi. Za to mają cel: odbić szybko Stary Obóz z rąk Gomeza. Nasz bohater może ich spotkać na wyżynie niedaleko mostu gdzie stoi 2 strażników Gomeza.
Aby ?skazańcy? zaatakowali Stary Obóz bezimienny musi:
- przyrzec wierność Królowi?
- odnaleźć i przynieść pięć zbroi Straży Królewskiej ukrytej pod wodospadem niedaleko Kopalni rudy należącej do Gomeza;
- pomóc jednemu ze skazańców zabić strażników mostu;

dodatkowo może pomóc:
- rozmowa z Grimem jako przedstawicielem kopaczy w Starym Obozie i zabicie Thorusa po niej (kopacze na widok śmierci Thorusa zwiększą morale i zaatakują resztę obozu);
- zabicie strażnika zamykającego główną bramę w SO;
- zostanie mistrzem areny w SO (Kirgo, Kharim, GorHanis poprą rebelię i będą zabijać ludzi Gomeza);

Zabicie Gomeza podczas rebelii jest pomyślnym zakończeniem misji.

Uzbrojeni skazańcy
Po zostaniu cieniem, Kruk posyła po Guy?a, aby ten zaprowadził nas do kryjówki skazańców. Musimy ich zabić i poinformować Kruka o zlikwidowaniu niebezpieczeństwa.

Reputacja w Starym Obozie:
(przyjęcie do SO od 22 punktów reputacji

Walki na arenie (zleceniodawca Scatty):
- wygrana z Kingo +4 (te punkty to punkty reputacji w SO)
- porażka z Kingo  -2 ( w tym 25% szansy na dobicie)
- wygrana z Kharimem +7
- porażka z Kharimem +2 (szansa na dobicie nas 40%)
- wygrana z Gorhanisem +15 (tytuł mistrza areny, siła +5, GorHanis może być naszym przyjacielem)
- porażka z GorHanisem (brak konsekwencji)

Miecz Świstaka (zleceniodawca Świstak)

- porażka przy zakupie miecza Świstaka -2;
- ucieczka z rudą Świstaka -3;
- wykonanie zakupu miecza dla Świstaka +3;

- likwidacja uzbrojonych skazańców +16 (zleceniodawca Kruk wymagania: przynależność do SO i p.r.>30);
 
- nauka u Rączki +2 (zleceniodawca Diego);

Likwidacja Mordraga (zleceniodawca Torus ? quest na czas 660 sec.)
- zabicie Mordraga +7;
- Mordrag wynosi się do NC +2;
- porazka -8;

Zaginiony strażnik (zleca Zły);
- oddanie amuletu Necka +4;

Nowy handlarz dla Fiska
- wypędzenie Mordraga -3;
- zastraszeni Fiska -1;
- wulgarna odpowiedź do Fiska -1;
- znalezienie zastępcy za Mordraga +4;

Wejście do zamku
- za 1000 bryłek wpuszcza Thorus +6;
- jeżeli nie mamy tej sumy, a zaproponowaliśmy już kwotę to -4;

Lista dla Iana (+8), za oddanie dla Lasera -20

Poboczne:
- przepis Snafa +1;

Dodatkowe informacje i bonusy:

- przy założeniu zbroi wyświetla nam się poziom reputacji dla danego obozu;
- w każdego rodzaju zbroi rośnie nam poziom reputacji w obozie i tak:
spodnie kopacza +1; strój cienia +2; zbroja cienia +3;
- przy wejściu do SO, możemy zakończyć grę za pyskówki do strażnika bramy SO lub najgorzej dostać  -3.
- niedaleko mostu przy wejściu  SO od głównej bramy w podziemnej wodnej  jaskini jest pierścień regeneracji (dodaje 1 punkt HP/sec.) + skill oświecenie czyli 1HP na level
- bramy w SO zamykane na noc, otwierane na dzień.
- ulepszona zbroja Straży Królewskiej powodująca, że żołnierze ze SO atakują nas, gdy nas w niej zobaczą;
- aktywowana brama w miejscu, gdzie stoi Thorus (patrz pkt 1)
- dubbing polski dla każdego nowego NPC, w tym oryginalny głos Bezimiennego zaczerpnięty z Gothic 3 i Gothic 2 NK;
- dodanie nowych obiektów tj. strażnica z południowej bramy SO oraz                                                                                               pochodnie przy wejściach do obozu
- trening u Scattego (nowy design treningu z kamerką ?)
- nowy dźwięk przy kolejnym levelu (z G3)
- zaczynamy grę skrajnie słabi tj. 24 HP max, 5 punktów siły i zręczności, 0 many


EDIT:

poniżej nowsza wersja przebudzenia v2.3 , jest kilka zmian, mianowicie poprawiono paczkę z modem, zachowania strażników podczas ataku na stary obóz i ulepszono rutyny Karima.
Wersja 2.2 naprwia praktycznie wszystkie niedoróbki i bugi z pozostałych. Poza tym npc mogą zabierać broń i rudę po pokonaniu bohatera

link do moda (v3.0): http://www.sendspace.pl/file/7db4ab226a158df3cdc908b
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry