Oto mój tekst :roll: bład wyskakuje w (lline 56 )/WYPLATA_DAY = Wld_GetDay();
// **************************************************
// EXIT
// **************************************************
instance DIA_W2_EXIT (C_INFO)
{
npc = kdf_0002_W2;
nr = 999;
condition = DIA_W2_EXIT_Condition;
information = DIA_W2_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int DIA_W2_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_W2_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos ( self );
};
// **************************************************
// ZARCIE DLA KOPACZA
// **************************************************
instance Dia_W2_wyp (C_INFO)
{
npc = kdf_0002_W2;
nr = 3;
condition = Dia_W2_wyp_Condition;
information = Dia_W2_wyp_Info;
permanent = 1;
description = "Przyszedłem po wypłatę.";
};
FUNC int Dia_W2_wyp_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo(hero,Dia_Geralt_hallo)) && (REKRUT == LOG_RUNNING) && (!hero_rules == TRUE)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID Dia_W2_wyp_Info()
{
AI_Output (other, self,"Dia_W2_wyp_15_00"); //Przyszedłem po wypłatę.
if (WYPLATA_DAY!=Wld_GetDay())
{
AI_Output (self, other,"Dia_W2_wyp_05_01"); //Dobrze. Oto ruda.
CreateInvItems(self, itminugget, 30);
B_GiveInvItems(self, other, itminugget, 30);
WYPLATA_DAY = Wld_GetDay();
}
else
{
AI_Output (self, other,"Dia_W2_wyp_05_02"); //Nie próbuj mnie wykiwać. Mam doskonałą pamięć i wiem komu płaciłem, a komu nie.
};
};