Podmiana animacji stylu walki 1620 3

O temacie

Autor Fifi

Zaczęty 22.03.2020 roku

Wyświetleń 1620

Odpowiedzi 3

Fifi

Fifi

Użytkownicy
posty14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć, mam pytanie. W jaki sposób mógłbym podmienić animację, np wyciągania miecza lub samej walki na moją autorską animacje? Okej, robie animacje, to wiem. Ale co potem xD? Exportuje jako ASC lub MDS i kompiluje w GothicSourcerze jako MSB? Coś pewnie w skryptach trzeba zrobić tylko też nie wiem za bardzo co :x Prosiłbym o wskazówki jakieś xD
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Musisz mieć tą nieskompilowaną animację wsadzoną do folderu anims i usuniętą skompilowaną. Wtedy, po odpaleniu gry, animacja powinna działać już nowa.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Fifi

Fifi

Użytkownicy
posty14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Musisz mieć tą nieskompilowaną animację wsadzoną do folderu anims i usuniętą skompilowaną. Wtedy, po odpaleniu gry, animacja powinna działać już nowa.
Czyli animację w formacie .ASC bądz .MDS wrzucam do folderu C:\Program Files (x86)\JoWood\Gothic II Złota Edycja\_Work\data\Anims i usuwam plik HumanS.mds?
 

outlander

outlander

Użytkownicy
posty471
Propsy237
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Nie. Usuwasz skompilowaną animację z anims\_compiled. Jak usuniesz humans.mds to gra się nie uruchomi.

W humans.mds musi być też zarejestrowana nowa animacja (ale jeśli robisz coś nowego, bo przy podmienianiu istniejącej nie trzeba) , więc trzeba tam ją dopisać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry