Problem z serwerem gothic 2 Nk 3227 1

O temacie

Autor adrian456447

Zaczęty 4.11.2018 roku

Wyświetleń 3227

Odpowiedzi 1

adrian456447

adrian456447

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam wiem że było dużo tematów związanych z serwerem do gothic 2 lecz u mnie jest inna sytuacja mianowicie mam serwer mam świat tylko problem jest z tym że npc nie mogę dodać na serwer znaczy są 2 npc testowe które nic nie robia mogę ich tylko zabić i to wszystko a chciałbym zrobić serwer coop i chcę żeby wszystkie postacie stały tam gdzie powinny stać standardowo oprócz stworów ale chętnie bym się dowiedział jak dodać też stwory oraz jak zrobić by mogły one ze mną rozmawiać i miały wszystkie kwestie co w orginale. Tych 2 NPC zostało napisane w ten sposób w rozszerzeniu nut a inne rozrzeszenia nie wchodzą w grę bo serwer nie chce wystartować



local wolf = null;
local test_npc = null;

function spawnWolf()
{
   spawnNpc(wolf);
   
   setPlayerInstance(wolf, "WOLF");
   setPlayerPosition(wolf, 180, -91, -1948);
   setPlayerColor(wolf, 255, 0, 0);
   setPlayerStrength(wolf, 200);
   setPlayerHealth(wolf, 1000);
   setPlayerMaxHealth(wolf, 1000);
}

local function Wolf_AI()
{
   if (isPlayerDead(wolf) || isPlayerDead(heroId)) return;

   local hPos = getPlayerPosition(heroId);
   local wPos = getPlayerPosition(wolf);
   
   local dist = getDistance3d(hPos.x, hPos.y, hPos.z, wPos.x, wPos.y, wPos.z);
   if (dist <= 600)
   {
      local angle = getVectorAngle(wPos.x, wPos.z, hPos.x, hPos.z);
      setPlayerAngle(wolf, angle);
   
      if (dist <= 200)
      {
         playAni(wolf, "S_FISTATTACK");
         hitPlayer(wolf, heroId);
      }
      else
         playAni(wolf, "S_FISTRUNL");
   }
   else
      playAni(wolf, "S_FISTRUN");
}

local function hitHandler(kid, pid, dmg)
{
   print (kid + " " + pid + " -> " + dmg);
}

addEventHandler("onPlayerHit", hitHandler);

local function deadHandler(pid)
{
   print ("Die: " + pid);

   if (pid == wolf)
   {
      unspawnNpc(pid);
      spawnWolf();
   }
}

addEventHandler("onPlayerDead", deadHandler);

local function initHandler()
{
   // Test NPC
   test_npc = createNpc("Diego");
   spawnNpc(test_npc);
   setPlayerPosition(test_npc, 1310, -90, 332);
   setPlayerAngle(test_npc, 270);
   setPlayerColor(test_npc, 0, 0, 200);
   setPlayerHealth(test_npc, 1000);
   setPlayerMaxHealth(test_npc, 1000);
   setPlayerVisual(test_npc, "Hum_Body_Naked0", 3, "Hum_Head_Psionic", 59);
   
   equipArmor(test_npc, Items.id("DragenHunter_Low"));
   playAni(test_npc, "S_HGUARD");
   
   // Our pet
   wolf = createNpc("Soiref");
   print("Soiref id: " + wolf);
   spawnWolf();
   
   setTimer(Wolf_AI, 500, 0);
}

addEventHandler("onInit", initHandler);



oraz


local sound = null;
local sound3d = null;
local vob = null;
local npc = null;

local function initHandler()
{
   // Npc
   npc = createNpc("Abuyin");
   spawnNpc(npc);
   setPlayerPosition(npc, 500, -90, 0);
   setPlayerAngle(npc, 270);
   setPlayerColor(npc, 255, 255, 255);
   setPlayerHealth(npc, 1000);
   setPlayerMaxHealth(npc, 1000);
   setPlayerVisual(npc, "Hum_Body_Naked0", 3, "Hum_Head_Psionic", 14);
   equipArmor(npc, Items.id("ITAR_VLK_M"));

   // Sound 2d
   sound = Sound("DRG_ATTACK_02.WAV");
   sound.looping = false;
   sound.balance = 1.0;

   sound3d = Sound3d("DIA_ABUYIN_ANDEREN_13_04.WAV");
   sound3d.looping = true;
   sound3d.radius = 2500;

   vob = Vob("MIN_ORE_BIG_V1.3DS");
   vob.setPosition(0, 0, 800);
   
   print("Time (msec): " + sound.playingTime);
   print("Time 3d (msec): " + sound3d.playingTime);
}

addEventHandler("onInit", initHandler);

local function commandHandler(cmd, params)
{
   switch (cmd)
   {
   case "play":
      sound.play();
      break;
      
   case "play3d":
      sound3d.stop();
      sound3d.setTargetVob(vob);
      sound3d.play();
      break;
      
   case "playVoice":
      sound3d.stop();
      sound3d.setTargetPlayer(npc);
      sound3d.play();
      break;
      
   case "volume":
      sound3d.volume = 0.5;
      break;
   }
}

addEventHandler("onCommand", commandHandler);
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Po 1 to nie forum do takich zapytań. A po drugie odpuść sobie, nie zrobisz coopa nie mając podstawowej wiedzy.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry