Dobra mam kolejny problem mianowicie:
Chodzi o najnowsze dwa modele zbroi z Gothic Sequel 2.21 i dodano je w ostatniej łacie w formacie MDM, a nie ASC. Nie są też skompilowane razem z innymi plikami tego typu w VDF w głównym folderze "Data", tylko znajdują się w _work/data/anims/compiled - właściwie w tym folderze są tam tylko te dwa pliki po instalce "Gothic Sequel", reszta "MDMów" jest standardowo w głównym folderze "Data".
Jak zastosować w swoim modzie te dwa nowe pancerze DHT2M i DHT2S, gdy je wrzucam do swojego moda w folder _compiled tam gdzie mam inne MDMy, przerabiając jednocześnie skrypty i uzupełniając o tekstury do nich, to wywala mi z gry i wyskakuje komunikat o braku ASC [gdy go zakładam te zbroje na postać].
Nie wiem jak zamienić MDM na ASC [Gothic Sourcer tego nie ogarnie - już sprawdzałem], a może jakiś nowy skrypt trzeba dopisać by korzystało bezpośrednio z tych plików MDM...
instance ITAR_DHT2M(C_Item)
{
name = "Elitarny pancerz łowcy demonów";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection[PROT_EDGE] = 2;
protection[PROT_BLUNT] = 2;
protection[PROT_POINT] = 2;
protection[PROT_FIRE] = 0;
protection[PROT_MAGIC] = 0;
value = 1000;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ITAR_BEGGAR.3ds";
visual_change = "Hum_DHT2M_ARMOR.asc"; <--- niby MDM też powinno hulać jak jest dopisany format .asc lecz u mnie krzyczy że brak pliku asc
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
description = name;
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = protection[PROT_EDGE];
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = protection[PROT_POINT];
text[3] = NAME_Prot_Fire;
count[3] = protection[PROT_FIRE];
text[4] = NAME_Prot_Magic;
count[4] = protection[PROT_MAGIC];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
Sama zbroja wygląda tak, pokazuje bo może ktoś ma ASC z niej ?
Jest też druga wersja z hełmem ale na tej z obrazka bardziej mi zależy
