Problem ze śniącym 3457 4

O temacie

Autor Neck

Zaczęty 3.08.2018 roku

Wyświetleń 3457

Odpowiedzi 4

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Neck

Problem ze śniącym
2018-08-03, 14:43(Ostatnia zmiana: 2018-08-03, 15:55)
Witajcie, mam taki problem otóż dodałem sobie model śniącego wyciągnięty z returninga 2.0 do gothica, jednakże nie chce on atakować, gdy się w niego zmienię  za pomocą "o" po za atakiem wszystkie inne animacje działają jak najbardziej prawidłowo. Bawiłem się tym sporo czasu jednak nic nie wskórałem, jeśli chodzi o tematy nowych mobów to ja ich nie ogarniam.. Nie mam pojęcia czy to wina animacji, czy po prostu nie dodałem czegoś odpowiadającego za atak gdzieś do skryptu

Tak wygląda MST śniącego:


Spoiler
prototype MST_DEFAULT_SLEEPER(C_Npc)
{
   name[0] = "Śniący";
   guild = GIL_DEMON;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_DEMON;
   level = 500;
   bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
   attribute[ATR_STRENGTH] = 600;
   attribute[ATR_DEXTERITY] = 600;
   attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 25000;
   attribute[ATR_HITPOINTS] = 25000;
   attribute[ATR_MANA_MAX] = 1000;
   attribute[ATR_MANA] = 1000;
   protection[PROT_BLUNT] = 400;
   protection[PROT_EDGE] = 400;
   protection[PROT_POINT] = 1000;
   protection[PROT_FIRE] = IMMUNE;
   protection[PROT_FLY] = 450;
   protection[PROT_MAGIC] = 450;
   damagetype = DAM_MAGIC;
   damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 600;
   effect = "SPELLFX_FIREARROW";
   fight_tactic = FAI_ORC;
   senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
   start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
   aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
   Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_MAGE,6);
};

func void b_setvisuals_sleeper()
{
   Mdl_SetVisual(self,"sleepkeeper.mds");
   Mdl_SetVisualBody(self,"sleeper_old_Body",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT,DEFAULT,-1);
};

instance SLEEPER(MST_DEFAULT_SLEEPER)
{
   aivar[90] = TRUE;
   b_setvisuals_sleeper();
};

Macie jakieś pomysły co muszę zrobić aby potrafił on normalnie atakować?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Musisz stworzyć własne FAI, te które posiada na pewno nie sprawi, że zacznie atakować.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Starczy użyć FAI jakiegoś innego potwora. Np. cieniostwora czy smoka.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To nie kwestia FAI, tylko braku broni. Potwory nie potrafią blokować ciosów. Dlatego żeby mógł on swoimi szponami blokować ciosy, stworzono mu niewidzialną broń.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Neck

Neck

Użytkownicy
posty82
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Faktycznie dodałem mu broń ktorą miał założoną w returningu i teraz działa pięknie, dzięki :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry