Witajcie, mam taki problem otóż dodałem sobie model śniącego wyciągnięty z returninga 2.0 do gothica, jednakże nie chce on atakować, gdy się w niego zmienię za pomocą "o" po za atakiem wszystkie inne animacje działają jak najbardziej prawidłowo. Bawiłem się tym sporo czasu jednak nic nie wskórałem, jeśli chodzi o tematy nowych mobów to ja ich nie ogarniam.. Nie mam pojęcia czy to wina animacji, czy po prostu nie dodałem czegoś odpowiadającego za atak gdzieś do skryptu
Tak wygląda MST śniącego:
Spoiler
prototype MST_DEFAULT_SLEEPER(C_Npc)
{
name[0] = "Śniący";
guild = GIL_DEMON;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_DEMON;
level = 500;
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
attribute[ATR_STRENGTH] = 600;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 600;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 25000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 25000;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 1000;
attribute[ATR_MANA] = 1000;
protection[PROT_BLUNT] = 400;
protection[PROT_EDGE] = 400;
protection[PROT_POINT] = 1000;
protection[PROT_FIRE] = IMMUNE;
protection[PROT_FLY] = 450;
protection[PROT_MAGIC] = 450;
damagetype = DAM_MAGIC;
damage[DAM_INDEX_MAGIC] = 600;
effect = "SPELLFX_FIREARROW";
fight_tactic = FAI_ORC;
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;
aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
Npc_SetTalentSkill(self,NPC_TALENT_MAGE,6);
};
func void b_setvisuals_sleeper()
{
Mdl_SetVisual(self,"sleepkeeper.mds");
Mdl_SetVisualBody(self,"sleeper_old_Body",DEFAULT,DEFAULT,"",DEFAULT,DEFAULT,-1);
};
instance SLEEPER(MST_DEFAULT_SLEEPER)
{
aivar[90] = TRUE;
b_setvisuals_sleeper();
};
Macie jakieś pomysły co muszę zrobić aby potrafił on normalnie atakować?