Gothic 3 Zmierzch Bogów- Patch 4720 1

O temacie

Autor Mordecai

Zaczęty 3.06.2017 roku

Wyświetleń 4720

Odpowiedzi 1

Mordecai

Mordecai

Użytkownicy
posty13
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po uporaniu się z Gothic'iem 3 (w ostateczności grało się mega przyjemnie i przyzwyczaiłem się do systemu walki) nadeszła pora na Gothic 3 Zmierzch Bogów. Pomijając fakt że questy są denne, a bezimienny ma poglądy niczym dyktator, to potwory dostały jakiegoś mega boosta do szybkości.
Stunlocki są na porządku dziennym. Przeciwnicy potrafią od razu z biegu przejść do ataku i trafić, więc taktyka z podstawki, czyli wycofywanie się, wyczekanie na atak i wyprowadzenie kontry nic nie daje. Owszem są niby uniki, ale są wadliwe. Jak robię unik na pochyłej powierzchni w dół, to bezimienny zatrzymuje się w powietrzu, po przeleceniu pół metra i spada (następnie następuje spam ciosów od przeciwnika  :F ), a czasem w ogóle nie działają. Nie wspominając o mnóstwie innych nieprzyjemnych błędów przez które zawaliłem nie jedną walkę.
Więc przejdźmy do meritum. Gdzieś czytałem że Community Patch 2.01 ma być ostateczną wersją, ale nie ma tam wielu zajebistych zmian i poprawionych błędów wprowadzonych np. w Patchu 1.75 do trójki. Nie wiem też dlaczego nie dali opcji wyłączenia Alternatywnego SI.
Są jakieś dodatkowe łatki do G3ZB? Coś co trochę poprawi to i owo.
Ewentualnie czy istnieje jakaś możliwość wyłączenia tego SI, czy podmienienia czegoś w skryptach?
W ostateczności mogę pograć na starszym Patchu ale w 1.8 (jeszcze przed wprowadzeniem SI) gra wygląda jak kupa, głównie przez słaby zasięg renderowania, tekstury okropnej jakości i dodatkowo jest jeszcze mnóstwo błędów.
Ktoś coś, bo moja klawiatura już powoli nie wytrzymuje naporu ciosów, po kolejnej śmierci przez błędy gry? :') 

 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Po uporaniu się z Gothic'iem 3 (w ostateczności grało się mega przyjemnie i przyzwyczaiłem się do systemu walki) nadeszła pora na Gothic 3 Zmierzch Bogów. Pomijając fakt że questy są denne, a bezimienny ma poglądy niczym dyktator, to potwory dostały jakiegoś mega boosta do szybkości.
Stunlocki są na porządku dziennym. Przeciwnicy potrafią od razu z biegu przejść do ataku i trafić, więc taktyka z podstawki, czyli wycofywanie się, wyczekanie na atak i wyprowadzenie kontry nic nie daje. Owszem są niby uniki, ale są wadliwe. Jak robię unik na pochyłej powierzchni w dół, to bezimienny zatrzymuje się w powietrzu, po przeleceniu pół metra i spada (następnie następuje spam ciosów od przeciwnika  :F ), a czasem w ogóle nie działają. Nie wspominając o mnóstwie innych nieprzyjemnych błędów przez które zawaliłem nie jedną walkę.
Więc przejdźmy do meritum. Gdzieś czytałem że Community Patch 2.01 ma być ostateczną wersją, ale nie ma tam wielu zajebistych zmian i poprawionych błędów wprowadzonych np. w Patchu 1.75 do trójki. Nie wiem też dlaczego nie dali opcji wyłączenia Alternatywnego SI.
Są jakieś dodatkowe łatki do G3ZB? Coś co trochę poprawi to i owo.
Ewentualnie czy istnieje jakaś możliwość wyłączenia tego SI, czy podmienienia czegoś w skryptach?
W ostateczności mogę pograć na starszym Patchu ale w 1.8 (jeszcze przed wprowadzeniem SI) gra wygląda jak kupa, głównie przez słaby zasięg renderowania, tekstury okropnej jakości i dodatkowo jest jeszcze mnóstwo błędów.
Ktoś coś, bo moja klawiatura już powoli nie wytrzymuje naporu ciosów, po kolejnej śmierci przez błędy gry? :')
Do zmierzchu bugów jest content mod,edycja rozszerzona(community patch) i kiedyś na TM był jakiś mod z questami ale już go nie znajdziesz
Poza tym chyba nie ma nic wartego uwagi
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry