Łączenie nowych waypointów i usuwanie starych 8424 12

O temacie

Autor

Zaczęty 16.07.2008 roku

Wyświetleń 8424

Odpowiedzi 12

pawbuj
  • Gość
witam

mam duży problem, otóż gdy wstawiam WP , próbuję go połączyć z już istniejącym WP, ale niestety sie nie udaje. Kiedy naciskam na nowo utworzony WP, ten znika, przez co przytrzymanie shiftu i kliknięcie na inny WP nic nie daje.

Czy powinienem może zainstalować jakieś dodatki do Spacera, biblioteki albo matlib.

Wie ktoś dlaczego tak się robi?

aha, niektórym pojawia się czerwona strzałka jak wstawiają WP, mi nie. Jednak WP jest aktywny , gdyż wstawiłem w modzie normalnie postać, która stała w wyznaczonym punkcie.

Z ciekawości spytam, jak usunąć istniejący WP?


 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
a masz włączone toggles helpervobs i toggles the weynet(te dwa przyciski od prawej na pozimym pasku)?

pawbuj
  • Gość
gdzie jest dokładnie toogle helpervobs?
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
jak chcesz sie bawić weypointami miej zaznaczone te dwie opcje:


pawbuj
  • Gość
Cytat: PexPawlo link=topic=2702.msg23347#msg23347 date=Jul 17 2008, 08:13\'
jak chcesz sie bawić weypointami miej zaznaczone te dwie opcje:

śliczne dzięki, nie omieszkam sprawdzić

niestety, waypointy ciągle po naciśnięciu na ekran planszy, znikają......
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
a inne waypointy są widoczne?
jeżeli tak to w celu usnięcia porostu klkasz na nie i delete
jeżeli nie to znajdź szukany waypoint w okienku ze wszystkimi objektami(jakoś dziwnie sie nazywa :rolleyes: )klikasz go a później w pionowym pasku klknij 2 razy trzeci przycsk z góry (ten do poruszania) i delete
mam nadzieje ze zrozumiałeś :Pf:

pawbuj
  • Gość
tak pozostałe są widoczne, z tym nie ma problemu, jednak problem łączenia WP wciąż pozostaje bez rozwiązania.....
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
hmmm...
może to troche głupie ale sprawdź w:
Gothic\_Work\Data\Meshes\_INTERN
czy masz plik Waypoint

pawbuj
  • Gość
szczerze powiedziawszy nie mam w ogóle pliku meshes, jak możesz to mi prześlij

aha jak uruchamiam world. zen to wyrzuca masę błędów typu meshes cos tam
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
w takim razie tylko jedno moge tobie powiedzieć: zainstaluj devkita!bez niego raczej nie da sie modować znajdziesz go w dziale download

pawbuj
  • Gość
Cytat: PexPawlo link=topic=2702.msg23394#msg23394 date=Jul 17 2008, 16:02\'
w takim razie tylko jedno moge tobie powiedzieć: zainstaluj devkita!bez niego raczej nie da sie modować znajdziesz go w dziale download
Devkit? co to za program, pierwszy raz słyszę o czymś takim.
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
taki skrót :D  ...Gothic I Mod Development Kit
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...p;release_id=28
jeżeli go nie masz to tam są wszystkie pliki do modowania

pawbuj
  • Gość
Cytat: PexPawlo link=topic=2702.msg23423#msg23423 date=1216365077t Kit
[url=http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?go=downloads&release_id=28
http://www.worldofgothic.de/dl/index.php?g...p;release_id=28[/url]
jeżeli go nie masz to tam są wszystkie pliki do modowania
PxPawlo działa i to wyśmnienicie. miałem po prostu zainstalowane same scripty bez folderu -work z GMDK.

Szacunek dla Ciebie
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry