Mikstury czasowe. G1 1889 6

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 5.12.2016 roku

Wyświetleń 1889

Odpowiedzi 6

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nie znalazłem takiego tematu w dziale z samouczkami więc sam zapytam: Jak można stworzyć potion który na jakiś okres czasu podniesie statystykę postaci, a potem ją odejmie po upływie tego czasu?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jak bawisz się w gothicu 1 to możesz obczaić skrypty z Czasu zapłaty, są dostępne na forum, tam własnie były czasowe mikstury ;)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Trigger wywoływany co sekundę, zmienna czasu działania, potion uzupełniający zmienną odpowiedzialną za czas działania.
Najlepiej dodać statystyki w miksturze, np. +15 do siły, uzupełnić czas, np. 20 sekund, ustawić warunek, jeśli czas działania wynosi 0, odjąć 15 siły i ustawić zmienną na -1 (żeby nie zabierało siły co sekundę - w skrócie debug).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Użyłem skryptów z CZ i natknąłem się na pierwszy problem, te potiony nie mają func voida, a skrypt z tego co zdążyłem zauważyć opiera się o stałe które są wpisane nie pod func voidem ( bo go nie ma :F), ale w tej części gdzie są informacje jakie się wyświetlają kiedy wybierze się ten item (value itd.), dlatego nie mam gdzie użyć wartości on_state[0] której zazwyczaj używałem przy func void, na dodatek muszę gdzieś jej użyć, bo inaczej podczas kompilowania wyskakuje error o nieznanej identyfikacji "nazwa tego on_state".
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Aha, były w innym pliku :V
Wkleiłem cały ten plik .d do AI_Intern, ale dalej jest error.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Samo kopiowanie ci nic nie da... Ork miał to chaotycznie napisane... Spróbuj takiego zapisu:
var int czasowasila;
func void Czasowa_Sila()
{
if(czasowasila){Print("eliksir zostal juz wypity!"); return; };
czasowasila = item.range;
hero.attribute[ATR_STRENGHT]+=15;
FF_ApplyOnceExt(Odejmowanie,1000,item.range+1);
};

func void Odejmowanie()
{
czasowasila -=1;
if(!czasowasila)
{
hero.attribute[ATR_STRENGHT]-=15;
};
};
W skrypcie eliksiru dodaj on_state jako Czasowa_Sila() oraz dodaj mu zmienną range np. range = 60; (eliksir trwa 60s) Oczywiście wymagane jest LeGo (FrameFunctions)

Edit:: Chaos w kodzie bo pisałem go na kolanie i pewnie ma jakieś błędy w składni.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry