Witam serdecznie. Posiadam problem, który zekranizuje screenshootem, zaraz po ukazaniu czynnosci, ktore chronologicznie wykonalem.
Postanowilem, iz przeniose z Gothica 1 do Gothica 2 "mds" na animki chodzenia po pijaku. Wyciagnalem wiec z folderu G1 "mds_overlay" plik "HUMANS_DRUNKEN", po czym dalem go do "mds_overlay" G2. Nastepnie Gothic Sourcerem zdekompilowalem owy plik, aby posiadac do niego wszystkie potrzebne .asc. Program utworzyl mi folder "asc_humans_drunken", ktory wrzucilem do "_Work\data\Anims". Kolejna czynnoscią testową jaką wykonalem, bylo dodanie linijki Mdl_ApplyOverlayMDSTimed (self, "HUMANS_DRUNKEN.mds ", 15000); do przykladowego wypitego itemu, wybralem wiec piwko:
Album
Nastepnie uruchomilem gre parsujac skrypty... Po wypiciu owego browara ukazuje mi sie taki blad:
Album
"T_PEE"... Pomyślałem, że gdzies musi byc taki "mds" i zwyczajnie w swiecie go pominalem, jednak nigdzie go nie ma, a jedyna rzecz jaka znalazlem byl plik "HUM_PEE_M01.ASC" w G1 "asc_humans". Dalem owy plik do folderu "_work/anims/asc_humans_drunken" jednak mam dalej ten sam problem. Probowalem tez dopisac czesc kodu odpowiedzialny za ta animacje do _Work\data\Anims\HumanS.mds:
Album
Jednak problem dalej jest ten sam ;/. Przenioslem nawet "HUMANS.asc" z g1 i "wkleilem do work\data\anims", jednak nic to nie dalo.
Bardzo proszę o pomoc, z gory dzięki.