Hejo! Zamęczę was... ale dobrze, przyda wam się trochę, nie? No. To pewnie kolejny problem, który rozwiążę sam, ale pytanie z prośbą o pomoc tak właśnie na mnie działa. Do rzeczy:
w itemach macie podane ich ogólne parametry - jak obrażenia, wartość, zasięg... i wymagania. Bronie podstawowo wymagają siły, niektóre zręczności, dystansowe podobnie. A chciałem zrobić tak, by właśnie bronie dystansowe zamiast wymagać siły (kusze) i zręczności (łuki), wymagały procentów w posługiwaniu się nimi.
Żeby nie było, że nie próbowałem:
cond_atr[2] = NPC_TALENT_CROSSBOW;
cond_value[2] = 30;
To dla kuszy. Tylko że wskazana kusza i tak z jakichś powodów wymagała siły. Przejrzałem skrypty i wiem, że jest jeszcze "REAL_TALENT_CROSSBOW", ale wpisanie tego w kodzie wywalało błąd.
Ktoś? Coś?