Blender psuje textury 1523 4

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 8.09.2016 roku

Wyświetleń 1523

Odpowiedzi 4

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niewiem co jest grane ale na sporych rozmarów modelu pojebały mi sie tekstury
https://zapodaj.net/66bcd95b8fb27.jpg.html
Teraz to wszystko naprawiam ale chciałbym wiedzieć jaka była przyczyna żeby uniknąć podobnego problemu.
Świat miałem właścicie gotowy, potem postanowiłem że go rozszerze bo wydał mi się mały, ciężko stwierdzić co poszło nie tak bo wykonałem sporo różnych operacji z tym modelem, importowałem modele z innych światów razem z teksturami, łączyłem przerabiałem itp.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Obstawiam ze to raczej twoja wina, coś gdzieś wybrałeś źle. Bodajże przy łączeniu modeli mogło się stać. 
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No raczej moja bo :) samo by sie nie zrobiło ale nie wiem czym to spowodowałem. Możliwe że przy łączeniu modeli.
Mam sporo podwójnych i potrójnych textur w oknie material, nie wiem czy tak może być czy musi być jedna ?
 

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Może jak łączyłeś modele to w złej kolejności je zaznaczyłeś? Najpier zaznaczaj modele importowane lub nowo dodane a na końcu świat z którym chcesz je połączyć. Mogłeś też niechcący skopiować teksture do material a nie podglądu. I face-y miały inna teksture niż pokazywało w blenderze.  Ciężko powiedzieć.
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No nic, mam nadzieje ze juz sie tak nie bedzie robic, martwi mnie tylko że mi sie powtarzają tekstury w materials no ale moze to niezaszkodzi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry