Stworzyłem nową umiejętność i dodałem ją do menu statystyk.
Gdy się jej nauczymy to w statystykach zmienia się z "-" na "Uczony" więc nauczyciel jest dobry.
Ale gdy dam warunek if jeśli znamy umiejętność to cały czas przechodzi na else.
W Constants.d zamieniłem const int NPC_TALENT_C = 19; na const int NPC_TALENT_UPGRADEWEAPON = 19;
U nauczyciela jest tak: Npc_SetTalentSkill(oth,NPC_TALENT_UPGRADEWEAPON,1); === To działa na 100%
Warunek: if (NPC_TALENT_UpgradeWeapon == 1) === Tu cały czas jest else nawet jak znamy umiejętność.
To jest moje pierwsze podejście do dodawania umiejętności więc zapewne czegoś o tym nie wiem.
Co zrobiłem źle?
Edit: W pliku Text.d zmieniłem nazwę umiejętności i poziomy nauki na -(0) i Uczony(1)