Dobry. Dostałem niedawno w łapki z powrotem swoje skrypty i zacząłem się nimi znowu bawić. Hue hue...
Tak czy siak, zaczynam omawianie problemu: jak pewnie wiecie (albo i nie, bo niektórzy bywają mało inteligentni), jak zaatakujecie NPC, to on w jakiś sposób wam odda. Albo zawoła kolegów, by mu pomogli. W danej frakcji NPC reagują też na zabójstwo - jak zabijecie NPC w mieście na oczach innych, to zaraz zaczyna się zabawa w uciekanie, albo walkę itd. No dobra, to normalne... ale ciekawi mnie, jak można zrobić, by NPC nie reagował na walkę/zabójstwo, jeśli NIE WIDZI agresora?
Zdarzyło mi się to wiele razy, że jak zestrzeliłem NPC z bardzo dużej odległości jakimś czarem, to reszta nie reagowała na to, że ten umarł. Natomiast, jak próbuję to zrobić łukiem/kuszą to właściwie natychmiast jest reakcja - niezależnie od dystansu i pozycji.
Więc... tak, chciałbym się dowiedzieć, czy jest opcja zabawy w cichego snajpera, który może z dystansu kogoś zabić, a ludki wokół niego nie zauważą, kto to zrobił?
Pomijam, że szukałem w necie o reakcjach NPC, ale gówno można znaleźć. Na forum chyba nikt czegoś takiego nie poruszył... a jest późno i mam gorączkę i nie umiem się nawet zastanowić, gdzie miałbym tego szukać w samych skryptach.