Pojawianie się Itemu na slocie 3784 12

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 21.02.2016 roku

Wyświetleń 3784

Odpowiedzi 12

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam :D Pytanie jest takie jak w temacie,  otóż zastanawiam się gdzie jest zapisane ze np przedmiot z flag=item_2h_swd pojawia się na slocie Zs_longsword, oraz czy jest możliwe za pomocą ikarusa zrobić aby ta flaga pojawiała się np na Zs_BOW lub ZS_SHIELD...  Z góry dzięki za odpowiedź  :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To jest zapisane w silniku. Raczej trudno będzie się do tego podczepić. Ikarus tylko "hackuje" silnik gry, więc modyfikowanie go trzeba zrobić własnoręcznie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
:/ no to problem czyli zapewne bez kodu źródłowego się nie obejdzie... A takie pytanie z innej beczki dot. Ikarusa Czy ikarus ładuje dll przy starcie gry czy obrazu po starcie silnika? (chodzi mi o to czy ikarusem warto ladowac nowe dll czy lepiej użyć jakiegoś programu typu g2ext(chyba tak się to nazywało, jak się nie zgadza to sorki za błąd)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ikarusem możesz ładować nowe .dll oraz (tego pewien nie jestem) nadpisywać stare .dll.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dzięki spróbuje ogarnąć co i jak... takie jeszcze inne pytanie OffTopic :wstyd: otóż czemu jak wyciągnąłem potwora z Dark Sagi wraz z animacjami to on nie atakuje... Próbowałem mu wstawić w skrypcie aby nosił Fake item ale bez skutku... Prosiłbym o pomoc i ewentualną zmianę nazwy tematu...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Potworek nie atakuje, czy po prostu stoi jak posąg i tylko się obraca?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Stoi jak posąg i tylko się obraca... Dodam też że animacja zgonu jest właściwa... Przy okazji jak mogę cię prosić podałbyś funkcję odpowiadającą za rozmiar potworka bo ja nie mogę sobie jej przypomnieć :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Masz ustawioną gildię dla postaci która może otwierać ekwipunek (człowiek, ork). Ustaw mu gildię na wilka i nie będzie problemów (albo jakieś inne zwierze / bestię).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Robiłem tak jak w DarkSadze czyli gildia ustawiona na cieniostwora... skrypt wygląda tak :
PROTOTYPE Mst_Default_sleepkeeper(C_Npc)
{
//----- Monster ----
name = "Bestia";
guild = GIL_SHADOWBEAST;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = id_sleepkeeper;
level = 30;

//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 150;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 150;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 300;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;

//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 125;
protection [PROT_EDGE] = 125;
protection [PROT_POINT] = 75;
protection [PROT_FIRE] = 125;
protection [PROT_FLY] = 125;
protection [PROT_MAGIC] = 20;

//----- Damage Types ----
damagetype = DAM_EDGE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;

//----- Kampf-Taktik ----
fight_tactic = FAI_ORC;
//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_ORC_ACTIVE_MAX;

aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
};


//***************
// Visuals
//***************

func void B_SetVisuals_sleepkeeper()
{
Mdl_SetVisual (self,"SLEEPKEEPER.MDS");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "SleepKeeper_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

Oczywiście Aivar stworzony itp...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dałeś Gothic'owi skompilować MDS czy sam go skompilowałeś lub przeniosłeś skompilowane pliki?

Polecam dać grze samej skompilować MDS.


EDIT: Masz sam Prototyp. Nie masz bestii. Przywołujesz bestię bez MDS'a.

Tutaj masz Orka:

//*****************************
// Orc WARRIOR Prototype
//*****************************

PROTOTYPE Mst_Default_OrcWarrior(C_Npc)
{
//----- Monster -----
name = "Ork-wojownik";
guild = GIL_ORC;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_ORCWARRIOR;
voice = 18;
level = 30;

//----- Attribute -----
attribute [ATR_STRENGTH] = 100; //+ca. 50-80 Waffe //MIN 100 wg Equip!!!
attribute [ATR_DEXTERITY] = 150;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 300;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute [ATR_MANA] = 0;

//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 150;
protection [PROT_EDGE] = 150;
protection [PROT_POINT] = 150;
protection [PROT_FIRE] = 150;
protection [PROT_FLY] = 150;
protection [PROT_MAGIC] = 20;

//----- HitChances -----
HitChance [NPC_TALENT_1H] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_2H] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 60;

//----- Damage Types ----
damagetype = DAM_EDGE;
// damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_EDGE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
// damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
// damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;

fight_tactic = FAI_ORC;

//----- Senses & Ranges ----
senses = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
senses_range = PERC_DIST_ORC_ACTIVE_MAX;

aivar[AIV_MM_FollowTime] = FOLLOWTIME_MEDIUM;
aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
};

//**************
// Visuals
//**************

func void B_SetVisuals_OrcWarrior()
{
Mdl_SetVisual (self, "Orc.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Orc_BodyWarrior", DEFAULT, DEFAULT, "Orc_HeadWarrior", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};


//******************
// Orc Warrior Roam   
//******************

INSTANCE OrcWarrior_Roam (Mst_Default_OrcWarrior)
{
//-------- visual --------
B_SetVisuals_OrcWarrior();

//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_2H_OrcAxe_03);

//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;

aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};

Tobie brakuje INSTANCE w skrypcie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Gothic sam skompilował... Co do instancji to mam model potwora tylko że nie napisałem bo myślałem że to zbędne :lol:
Wywaliłem w Instancji tą linijkę i wygląda to tak :INSTANCE sleepkeeper (Mst_Default_sleepkeeper)
{
B_SetVisuals_sleepkeeper();
// Npc_SetToFistMode(self);
};
Ale teraz bestia stoi i nie atakuje :/ mimo iż ma wszystkie animacje...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zdaje mi się, ze musi być ta linijka na dole (Npc_SetToFistMode(self);). Jeśli to nie podziała, to raczej jestem bezradny.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Z tym po // to nie działa a jak tego nie ma to działa...
Drake nie wyciąga broni i nie przechodzi w tryb szarży oto skrypt... :PROTOTYPE Mst_Default_DRAKE(C_Npc)
{
//----- Monster ----
name = "Drake";
    guild = gil_shadowbeast;
//   aivar[43] = id_drake;
    level = 25;
   // b_ds_setmst_attribute(cmst_default_drake);
    protection[1] = 160;
    protection[2] = 160;
    protection[6] = 160;
    protection[3] = 150;
    protection[4] = 160;
    protection[5] = 30;
 //   b_ds_setmst_protection();
    hitchance[1] = 80;
    hitchance[2] = 70;
    damagetype = dam_fire | dam_edge;
    damage[3] = 149;
    damage[2] = 149;
    fight_tactic = fai_orc;
    senses = sense_hear | sense_see | sense_smell;
    senses_range = perc_dist_monster_active_max;
    aivar[27] = followtime_medium;
    aivar[28] = false;
    start_aistate = zs_mm_allscheduler;
    aivar[38] = onlyroutine;
};


//***********
// Visuals
//***********

func void B_Setvisuals_DRAKE()
{
Mdl_SetVisual (self, "DRAKE.mds");
mdl_setmodelscale(self, 0.6, 0.6, 0.6); // Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Drake_Body",DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
};

INSTANCE Drake (Mst_Default_DRAKE)
{
B_Setvisuals_DRAKE();
//Npc_SetToFistMode(self);
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry