Etepy Walki 2363 3

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 19.12.2015 roku

Wyświetleń 2363

Odpowiedzi 3

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić Etapy walki z danym npc, np: dany npc ma tam 30% hp i pojawiają się mobki.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, jak taką walkę zrobić?
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W funkcji odpalającej się po otrzymaniu obrażeń przez NPC (na ogół bodajże ZS_ReactToDamage, ale to zależy od sytuacji) dodaj sprawdzanie że jeśli jest etap walki N a ten wróg ma już mniej hp niż jest zaplanowane do etapu N+1, to następuje ta zmiana etapu na N+1. Czyli np dodanie mobków i zwiększenie licznika etapów.
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
W funkcji odpalającej się po otrzymaniu obrażeń przez NPC (na ogół bodajże ZS_ReactToDamage, ale to zależy od sytuacji) dodaj sprawdzanie że jeśli jest etap walki N a ten wróg ma już mniej hp niż jest zaplanowane do etapu N+1, to następuje ta zmiana etapu na N+1. Czyli np dodanie mobków i zwiększenie licznika etapów.
A mógłbyś po prostu podać mi funkcje jakie mam wpisać ? Bo teraz niestety nic nie rozumiem  :facepalm:
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
W L'hvierze jest tak zrobione z Krukiem... Wystarczy zwykły Aivar dla Npc i warunek wpisany do B_selectSpell:if(slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_RAVEN)
   {
      if((self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 500) && (ravenenrage_onetime == FALSE))
      {
         
//tu deklarujesz co chcesz.
         ravenenrage_onetime = TRUE;//zmienna aby raz tylko było
      };
   };
Sam nie wiem po co ci to skoro i tak razem w teamie ze mną jesteś i tak prędzej czy później będę musiał wam skrypty dać jako testy...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry