Nauka 3D 6520 25

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 24.08.2015 roku

Wyświetleń 6520

Odpowiedzi 25

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Mac Dun
Następnym razem użyj opcji szukam zamiast kurwa wprowadzać ludzi w błąd. Nie po to z bula robiłem ta bazę. http://themodders.ovh/index.php?topic=16925.0
Sry Wowoz, ale chodziło mi o tutki zrobione przez użytkowników, a nie z neta. W sumie to ja wprowadziłem w błąd :F


@ DOWN  Nie łap za słówka, przecież wiadomo o co mi chodziło  :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nawet jeśli są zrobione przez użytkowników to nadal są z neta ;_;
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A wszystkich filozofow proszę uprzejmoe wypierdalac
Uprzejmie wypierdalam snuć rozważania o marności egzystencji. Vanitas vanitatum.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Nauka 3D
#23 2015-08-30, 19:05(Ostatnia zmiana: 2015-08-30, 21:03)
Uwaga nakurwiam nauke

Post połączony: 2015-08-30, 21:03
@Ali G czemu do kurwy nedzy w tym kursie nikt nie pocyfrował chronologicznie jak sie uczyć, tylko kurwa w jednym kursie tłumaczy kilka skrótów klawiszowych po to, aby w nastepnym użyć tych których nie tłumaczył i chuj wie jak je wywołac...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Nauka 3D
#24 2015-09-04, 00:41(Ostatnia zmiana: 2015-09-04, 10:50)
Te powiadomienia są naprawdę broken... Bez przesady by wszystkim skrótom oddzielne tutki. Plus do tego ma włączone pokazywanie używanych klawiszy, więc jeżeli Ci tak to opornie idzie to po prostu zapisuj sobie skróty, które były użyte w danym trybie w danym tutki i potem testuj sam. Albo spróbuj przyswoić sobie to :D
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/17/b9/6f/17b96f7c63f68a7487a8075b28881122.jpg

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry