Łatwiej Ci będzie jak podmienisz nieużywane umiejętności, np. Mistrz Ognia albo Regeneracja.
W text.d zmieniasz tylko parę rzeczy.
CONST STRING TXT_TALENTS [NPC_TALENT_MAX] =
{
"",
"Broń jednoręczna",
"Broń dwuręczna",
"Łuk",
"Kusza",
"Otwieranie zamków",
"Kradzież",
"Magia",
"Skradanie się",
"Regeneracja",
"Mistrz ognia",
"Akrobatyka"
};
CONST STRING TXT_TALENTS_SKILLS [NPC_TALENT_MAX] =
{
"",
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_1H
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_2H
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_BOW
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_CROSSBOW
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_PICKLOCK
"brak|adept|mistrz", //NPC_TALENT_PICKPOCKET
"brak|Krąg 1|Krąg 2|Krąg 3|Krąg 4|Krąg 5|Krąg 6", //NPC_TALENT_MAGE
"brak|uczony", //NPC_TALENT_SNEAK
" | ", //NPC_TALENT_REGENERATE
" | ", //NPC_TALENT_FIREMASTER
"brak|uczony" //NPC_TALENT_ACROBAT
};
Kombinuj.