Dodawanie nowej umiejętnośći. 4784 12

O temacie

Autor Szaku

Zaczęty 21.07.2015 roku

Wyświetleń 4784

Odpowiedzi 12

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zrobiłem wszystko jak było napisane w tym poradniku http://themodders.org/index.php?topic=9016.0 Problem jest taki że nie wyświetla mi się nazwa danej umiejętności i poziom np. Uczony, Wojownik, Mistrz.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Łatwiej Ci będzie jak podmienisz nieużywane umiejętności, np. Mistrz Ognia albo Regeneracja.
W text.d zmieniasz tylko parę rzeczy.
CONST STRING TXT_TALENTS [NPC_TALENT_MAX] =   
{
   "",   
   "Broń jednoręczna",
   "Broń dwuręczna",
   "Łuk",
   "Kusza",
   "Otwieranie zamków",
   "Kradzież",
   "Magia",
   "Skradanie się",
   "Regeneracja",
   "Mistrz ognia",
   "Akrobatyka"
};
CONST STRING TXT_TALENTS_SKILLS [NPC_TALENT_MAX] = 

    "",    
    "brak|adept|mistrz",                                //NPC_TALENT_1H          
    "brak|adept|mistrz",                                //NPC_TALENT_2H          
    "brak|adept|mistrz",                                //NPC_TALENT_BOW        
    "brak|adept|mistrz",                                //NPC_TALENT_CROSSBOW    
    "brak|adept|mistrz",                                //NPC_TALENT_PICKLOCK  
    "brak|adept|mistrz",                                //NPC_TALENT_PICKPOCKET 
    "brak|Krąg 1|Krąg 2|Krąg 3|Krąg 4|Krąg 5|Krąg 6",    //NPC_TALENT_MAGE        
    "brak|uczony",                                          //NPC_TALENT_SNEAK    
    " | ",                                                  //NPC_TALENT_REGENERATE 
    " | ",                                                 //NPC_TALENT_FIREMASTER  
   "brak|uczony"                                    //NPC_TALENT_ACROBAT
}; 
Kombinuj.

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc Chicken, leci props i temat do zamknięcia.
 

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Skoro nikt nie zamknął tematu to mam kolejne pytanie, co trzeba zrobić żeby dodana umiejętność była wymagana do jakiejś czynności i jak zrobić trenera tej umiejętności.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Dodawanie nowej umiejętnośći.
#4 2015-07-25, 15:14(Ostatnia zmiana: 2015-07-25, 15:43)
Cytuj
 co trzeba zrobić żeby dodana umiejętność była wymagana do jakiejś czynnośc
if (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_REGENERATE) == 1) // regeneracja
albo
if (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_FIREMASTER) == 1) // mistrz ognia
Cytuj
i jak zrobić trenera tej umiejętności.
Dialog, a w dialogu to:
B_GiveSkill(hero, NPC_TALENT_FIREMASTER, 1, 1);
// hero to osoba, która zyskuje talent
// NPC_TALENT_FIREMASTER to talent, który zyskuje osoba
// pierwsza 1 to poziom skilla
// druga 1 to koszt LP

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobry skrypt ? INSTANCE DIA_NPC_Nauka2 (C_INFO)
{
   npc          = VLK_888_NPC;
   nr           = 5;
   condition    = DIA_NPC_Nauka2_Condition;
   information  = DIA_NPC_Nauka2_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "Naucz mnie posługiwac się umiejętność.";
};
func int DIA_NPC_Nauka2_Condition ()
{   
   if (Npc_KnowsInfo(other, DIA_NPC_Nauka))
   && (PLAYER_TALENT_FIREMASTER == FALSE)
   {
      return TRUE;
   };
};
FUNC VOID DIA_NPC_Nauka2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_NPC_Nauka2_15_01"); //Naucz mnie posługiwac się umiejętność.
    {
     if (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_FIREMASTER) == 15)
   AI_Output (self, other ,"DIA_NPC_Nauka2_03_02"); //Słuchaj uważnie.
     };     
};
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie. Napisałeś całkiem co innego.
if (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_REGENERATE) == 1)
to ma być warunkiem
A 1 oznacza poziom, a nie szanse w %.

 if (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_FIREMASTER) == 15)
To zmień na to:
if (B_GiveSkill(hero, NPC_TALENT_FIREMASTER, 1, 1))
Ta funkcja daje umiejętność.
Tylko pozmieniaj parametry

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Teraz nie jestem wstanie powiedzieć czy działa bo wywala mi błąd że gdzieś w skryptach gothica brakuje ;
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Dodawanie nowej umiejętnośći.
#8 2015-07-25, 16:08(Ostatnia zmiana: 2015-07-25, 16:13)
Bo brakuje klamry..
Każdy swój warunek musi mieć początek i zakończenie.

Cytuj
if (warunek)
{ // ta klamra to początek

// a między klamrami jest ciało warunku

}; // ta klamra to zakończenie
Edit: Najlepiej pokaż kod.
Skoro to nie dialog, to ok.

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szaku

Dodawanie nowej umiejętnośći.
#9 2015-07-25, 16:13(Ostatnia zmiana: 2015-07-25, 16:27)
akurat to nie jest w tym dialogu, według błędu to linijka 32, także muszę się bawić w archeologa i to znaleźć.

EDIT: Dzięki zSpy znalazłem miejsce gdzie Gothic wywala błąd ale w tym miejscu wszystko jest ok.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Dodawanie nowej umiejętnośći.
#10 2015-07-25, 16:29(Ostatnia zmiana: 2015-07-25, 16:36)
to pokaż, co zSpy ujawnił + plik, w którym rzekomo błąd występuje
Jeszcze plik

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
sorki ale neta mi wywaliło bo burza jest i nie mam jak pliku podesłać(pisze z telefonu).
 

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Problem rozwiązany dzięki Chicken
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry