Problem z nową teksturą twarzy. G2NK 1442 4

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 22.07.2015 roku

Wyświetleń 1442

Odpowiedzi 4

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobiłem wszystko jak na tutku. Tekstura w formacie .tga w folderze
Textures/NPC/Head
Tekstura .tex w folderze _compiled
Odpowiednio ponumerowana i nazwana, skrypt w AI_constans wpisany również z dobrym numerem.
GoMan nie chodzi mi na moim lapku, więc korzystam z innego by tam konwertować tekstury na .tex a potem za pomocą pendrive wklejam do _compiled. Nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale nic innego nie przychodzi mi na myśl. Co robię źle ?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Po co konwersja na tex? Gothic sam to robi
Poza tym, w całym temacie nie podałeś, na czym polega twój problem...
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z twarzami ponoć trzeba osobno.
problem polega na tym że niema mojej twarzy w grze oczywiście. Dałem numer 201 dla mojej twarzy a wyświetla gębe gościa z numerem 101. Dałem dla testu teraz 265 ale nic sie niezmieniło
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Textury twarzy musza istnieć od 0 do twojego numeru. Przykład :
che użyć texture
HUM_HEAD_V3_C2.
poczynając V0 i C0 musza istnieć wszystkie textury z numerami mniejszymi.
Jak popatrzysz w gomanie na textury to bardzo często jest zamiast textury tylko czerwony pixel. Zrobiono tak by istniały textury z mniejszymi numerami....
HUM_HEAD_V0_C0HUM_HEAD_V0_C1HUM_HEAD_V0_C2
HUM_HEAD_V1_C0HUM_HEAD_V1_C1HUM_HEAD_V1_C2
HUM_HEAD_V2_C0HUM_HEAD_V2_C1HUM_HEAD_V2_C2
HUM_HEAD_V3_C0HUM_HEAD_V3_C1HUM_HEAD_V3_C2
 


Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, już sobie poradziłem. Zamieniłem stare textury na moje nowe.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry