Problem z teksturowaniem - Brązowe tło 2591 4

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 8.07.2015 roku

Wyświetleń 2591

Odpowiedzi 4

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mam model 3ds nowego świata, chciałem go otexturować no to wczytałem Mesha skompilowałem świat, ale pojawiło się brązowe tło i ruszanie na wszystkie boki oraz zmiana rozmiaru modelu w samym programie 3d nic nie dała.

Proszę o odpowiednie nazywanie tematów. Nazwa tematu powinna być wyraźnym oznaczeniem zawartości. W przyszłości rozważ również dodanie zrzutu ekranu obrazującego problem, może to przyśpieszyć rozwiązanie problemu.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

dominikd18

dominikd18

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
NIe wiem jak jest w g1 bo zajmuje się 2 ale czy skompilowałeś światło ?
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Model musi być w folderze meshes.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki chicken, działa.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry