podmiana pancerzy 1351 4

O temacie

Autor adamwejner

Zaczęty 5.06.2015 roku

Wyświetleń 1351

Odpowiedzi 4

adamwejner

adamwejner

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam pytanie czy ktoś może wie jakie pliki odpowiadają za pancerz generała, pancerz orka i łowców smoków. Interesuje mnie wstawienie ich do mod kita albo podmiany za inne pancerze. Z góry dzięki za informacje
 

Johntsy

Johntsy

RaveN Studio
posty219
Propsy49
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
pliki .asc oczywiscie
 

adamwejner

adamwejner

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok ale jaka dokładnie nazwa i jak się za nie zabrać 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Z wymienionych przez ciebie pancerzy tylko pancerz łowcy smoków występuje w grze. 
Pancerz Łowcy Smoków - ARMOR_DJG_X gdzie X to L dla lekkiego, M dla średniego i H dla ciężkiego wariantu 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Pancerz orka, generała? pierwsze słyszę.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry