głośny wiatrak procesora. 3204 6

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 14.06.2015 roku

Wyświetleń 3204

Odpowiedzi 6

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ledwo co zdążyłem wymienić dysk, a tu ni stąd ni zowąd wiatrak w procesorze zaczął być dużo głośniejszy. Nie ma się co rozpisywać. Macie jakieś rady jak go wyciszyć?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Porządnie go wyczyść. Mój kolega miał kiedyś podobny problem i ostatecznie pomoc przyniosło nasmarowanie silniczka od wiatraka.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Porządnie go wyczyść. Mój kolega miał kiedyś podobny problem i ostatecznie pomoc przyniosło nasmarowanie silniczka od wiatraka.

czym?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Smarem :v
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A jeżeli to dalej stockowy, rozważ wymianę w niedalekiej przyszłości.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Skoro coś się zmieniło po wymianie dysku (a zatem po Twoim grzebaniu w komputerze), obstawiam że coś z nim zrobiłeś. Może go stuknąłęś? Może wciągnąłeś kurz z radiatora odkurzaczem jednocześnie "wyciągając" wentylator do góry? Może po prostu jakiś kabel dotyka wiatraka i stuka przy obracaniu?

Jest co się rozpisywać. Co to za dźwięk? Głośniej buczy? Terkocze?
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Skoro coś się zmieniło po wymianie dysku (a zatem po Twoim grzebaniu w komputerze), obstawiam że coś z nim zrobiłeś. Może go stuknąłęś? Może wciągnąłeś kurz z radiatora odkurzaczem jednocześnie "wyciągając" wentylator do góry? Może po prostu jakiś kabel dotyka wiatraka i stuka przy obracaniu?

Jest co się rozpisywać. Co to za dźwięk? Głośniej buczy? Terkocze?

może to dziwnie zabrzmi, ale nie jestem w stanie nazwać tego dźwięku. Najbliżej mu do syczenia, no ale nie jest to takie typowe syczenie. Coś jak dźwięk wiatraka (takiego stojącego np. w pokoju a nie jakiegoś w kompie) na najwyższych obrotach.

A po za tym nie używałem odkurzacza. W zasadzie to zaczął głośniej chodzić po wymianie dysku. Raz syczy głośniej, raz trochę ciszej. I nie ma to związku z tym ile czasu jest włączony pc, bo potrafi syczeć już po włączeniu kompa dosyć głośno, a parę godzin później syczy ciszej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry