assasinss creed black flag-migotanie włosów 2273 5

O temacie

Autor Szulwik

Zaczęty 4.05.2015 roku

Wyświetleń 2273

Odpowiedzi 5

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam mały problem, a mianowicie włosy npc strasznie migoczą, i to na dodatek w innym kolorze. Screena nie mogę zrobić, bo robi się screen pulpitu, w sieci też nie mogę znaleźć. Dałem nawet minimalne ustawienia, i nic to nie pomogło.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jak ci PrintScreen nie działa to zaopatrz się w Bandicama/Frapsa, który może robić skriny.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nagrałem jakiś filmik. Chciałem wrzucić na yt, ale stwierdzili że zły format. Nie chce mi się tego konwertować, mam nadzieję że sam screen wystarczy. Te czerwone włosy właśnie migoczą z czerwonego na czarne, i odwrotnie. Powinny być tylko czarne .

 

gothic1210
  • Gość
Ten screen się ładuje dłużej niż filmik normalnie. Jaką masz kartę graficzną? Może złe sterowniki? 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spróbuj z ostrością/wyostrzaniem (sharpness), spróbuj ją zmniejszyć do około 15. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Karta Geforce 9800 Gt 1gb. Ustawienia wszystkie są minimalne. Sterowniki pokazuje mi że są aktualne.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry