Instalator modów - saga Gothic 5814 6

O temacie

Autor AzaRa

Zaczęty 27.01.2015 roku

Wyświetleń 5814

Odpowiedzi 6

AzaRa

AzaRa

Użytkownicy
posty59
Propsy25
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

AzaRa

Instalator modów - saga Gothic
2015-01-27, 19:12(Ostatnia zmiana: 2015-03-03, 19:38)
Witam   

  Wielu z Was ma mieszane uczucia testując "fabryczne" Instalatory.
Są one nakierowane na podstawowe zastosowania i często nie uwzględniają indywidualnych potrzeb np. Modderów Gothic`a, czy innch gier.

   Jest wiele bardzo dobrych instalatorów np. INNO Setup, sam go używam  ale trzeba się pomęczyć by wskazać docelową, specyficzną ścieżkę dostępu by poprawnie i bez "wysiłku" zainstalować Mod`a do Gothic`a.
/ przykład skryptu na stronie DS /

   Podawanie niekompletnej, często  błędnej, czy Program Files ...  to powinna być już przeszłość.
Zainspirowany rozmową z Taliasan, poprawiłem mój stary instalator i powstała wersja która powinna zadowolić "wybrednych".

   Co takiego innego oferuje Instalator Modów Gothi`a   / IMG /

1. Na podstawie wpisów w rejestrze  Windowsa  / XP, 7, 8 oraz 32/64 /  szukam wpisów dotyczących miejsca 
    zainstalowania gry. Odpowiednio zmodyfikowana ścieżka podawana jest jako propozycja miejsca
    instalacji moda.

2. Elastyczny wybór ikonek, tła Pulpitu / z możliwością pozostawienia jako domyślne / , tła Instalatora.

3. Do wyboru pliki :
                             Licencji tworzenia i użytkowania Modów Gothik`a
                             Opisu moda
                             Opisu pomocy lub solucja

5. Stosowne, pomocnicze foldery :  Language, Obrazki, Opisy_Teksty

6. Dla konkretnej Instalacji Moda - np. folder "Gothic I_Edycja Rozszerzona"  z wszystkimi potrzebnymi
    folderami i plikami

7. Wersje "językowe" Instalatora z edytorem w konstruktorze.

8. Ściągnięty plik "instalki" może być umieszczony w dowolnym miejscu.

9. Pliki tymczasowe są umieszczone w niewidocznym dla zwykłego usera miejscu i usuwane po instalacji.
    Plik Nazwa_Moda.exe pozostaje.

10. Opcja deinstalacji na życzenie : można zaznaczyć pliki do deinstalacji lub część pozostawić
    / domyślne wszystkie zaznaczone do deinstalacji /

Link do pobrania:
    poprawki z dnia 03-03-2015 / więcej na Recovery Team /
    https://www.dropbox.com/s/j5atldj6xhinqmy/Instalator_IGM.exe?dl=0

Pozdrawiam
AzaRa




 
 

MaGoth

MaGoth

Użytkownicy
WoG.ru Admin
posty129
Propsy205
  • Użytkownicy
  • WoG.ru Admin
 
|: WOG.de :|: WOG.en :|: WOG.ru :|: WOG.ro :|||: MAGIC-Team :|



|: WOR.de :|: WOR.en :|: WOR.ru :|: WOR.ro :|||: Piranha-Bytes :|

Дитетка ночи... погибель миров... светильник Теней... сокроет света покров... (Песнь MaGoth'a)

-=GOTHIC UND DIE FREUNDSCHAFT FÜR ALLE ZEITEN!=-

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Link ?:|
There was a link however it seems it expired.

@AzaRa można prosić o reupload? @AhnBael ciebie też oznaczę bo nie wiem jak często on na forum wita.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Taliasan

Taliasan

Użytkownicy
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

AzaRa

AzaRa

Użytkownicy
posty59
Propsy25
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
W przygotowaniu wersja z opisem programu w j.angielskim, j.niemieckim i j.rosyjskim.
Spoiler
Pomysły na TForm.Caption w UTF8.
AzaRA

Post połączony: 2015-04-12, 09:29
Link:
  https://www.dropbox.com/s/8nxrxdfic0gt8yu/Instalatot_IGM.exe?dl=0
 

AzaRa

AzaRa

Użytkownicy
posty59
Propsy25
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Dołączone pliki językowe, j. niemiecki i j. rosyjski

Obsługa opisów w UTF-8
   https://www.dropbox.com/s/03u2aopdtmtwgc2/Instalator%20Gothic%20Mod%20I%2CII.exe?dl=0

uzupełnione formatowanie opisów w j. rosyjskim i j.angielskim
Link do pobrania:
    https://www.dropbox.com/s/03u2aopdtmtwgc2/Instalator%20Gothic%20Mod%20I%2CII.exe?dl=0
 

AzaRa

AzaRa

Użytkownicy
posty59
Propsy25
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Usunięto procedurę wpisu danych do rejestru.

2015/05/22
Link do pobrania:
  https://www.dropbox.com/s/03u2aopdtmtwgc2/Instalator%20Gothic%20Mod%20I%2CII.exe?dl=0

2022/05/25

Link dopobrania
https://www.dropbox.com/s/8nxrxdfic0gt8yu/Instalatot_IGM.exe?dl=0
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry