Dialog 2264 3

O temacie

Autor Arkadiusz1998

Zaczęty 3.03.2015 roku

Wyświetleń 2264

Odpowiedzi 3

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
Witajcie !

Chciałbym się dowiedzieć paru rzeczy:
1. Najważniejszą jest to jak napisać dialog w którym jakiś NPC np. NONE_888_Sylvester zaczął mówić do nas (kombinowałem coś ale nie działa)
2.Jak zrobić coś takiego by po tym dialogu było zakończenie (coś typu koniec) ja powiem:
-Jak leci ?
-Odejdź !
i się dialog zakończy.
3.Czy interesuje się ktoś współpracą przy tworzeniu projektu "Gothic 1 - The Pre Sequel" ?
Potrzebuje:
-Skrypterów
-Level Designerów
-Animatorów
-Grafików 3D i 2D*
-Pomysłodawców
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
1. Zmień linijke "important   =  0;" na "important   =  1;" w skrypcie dialogu.

2. Daj "AI_StopProcessInfos   ( self );"

3. Może.. napisze jak się zdecyduję.
 

Arkadiusz1998

Arkadiusz1998

Labirynt
posty71
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Labirynt
1. Za momencik zobaczę
2. spróbuję ale pokaże mi wtedy ten dialog ? i czy muszę pisać Description ?
3. Bardzo mi zależy na współpracy ponieważ jak na razie mam 2 osoby w ekipie...
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
2. spróbuję ale pokaże mi wtedy ten dialog ? i czy muszę pisać Description ?

Tak, to jest tylko do kończenia dialogu.

Powiedzmy:
   AI_Output(other,self,"DIA_Rufus_Hello_15_00");   //Witaj!
   AI_Output(self,other,"DIA_Rufus_Hello_02_01");   //Spadaj!
AI_StopProcessInfos   ( self );
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry