Prześwitujący hełm 2640 4

O temacie

Autor Myrron

Zaczęty 13.03.2015 roku

Wyświetleń 2640

Odpowiedzi 4

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam. Mam problem, a mianowicie chciałem podpiąć hełm do zbroi, więc zriggowałem go ze szkieletem w blenderze. Nie znam się na tym, więc zobaczyłem tutaj na forum i nie tylko co i jak. Zobaczyłem na modelu zbroi paladyna jak to wygląda i to, że hełm ma przypisany tylko "Bip01 Head". Ja jak podłączyłem to złączyło mi z każdą możliwą kością, więc usunąłem z "Vertex groups" wszystko i zostawiłem tylko kość głowy. Wchodzę do gry, przywołuję zbroję i hełm prześwituje. Dodam, że jak hełm był podłączony do wszystkich kości, to prześwitywał tylko kawałek hełmu. Nie wiem co się dzieje, więc proszę Was, doświadczonych o pomoc. Załączam obrazek jak to wygląda(trochę w złym miejscu zrobiony screen, ale jak się przybliży to widać):
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Usuń skompilowaną wersję pancerza
 

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Robię to za każdym razem jak wprowadzam jakąś zmianę.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
zarejstruj pancerz(jeżeli nie jest) w humans.mds i samo humans.msb, i to drugie skompilowane też usuń. Odpal dwa razy. Za pierwszym razem pancerz też będzie poszarpany, za drugim odpaleniem powinno być git.
 

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Myrron

Prześwitujący hełm
#4 2015-03-13, 16:11(Ostatnia zmiana: 2015-03-13, 18:07)
Niestety, nic to nie zmieniło.


EDIT. Udało się. Wystarczyło, że w Blenderze zamieniłem w "Object Data" hełmu "zm_skin1" na "zm_Helm". To samo zrobiłem w zakładce "Object".

EDIT 2 Teraz prześwituje twarz jak się oddalę od kogoś kto ma zbroję na sobie. Załączam screena:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry