NPC nie zmienia rutyny 3227 7

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 5.12.2014 roku

Wyświetleń 3227

Odpowiedzi 7

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Tak jak w temacie... Problem polega na tym, że w skrypcie prawidłowo napisałem NPC_ExchangeRoutine itp. i nie wywala żaden błąd. Po prostu NPC nie zmienia rutyny, choć ma to wyraźnie wpisane w swoją postać (self, instance, npc_globals próbowałem), a gdy w grze (po rzekomym zmienieniu rutyny) kliknę na postać J pokazuje sie jej aktualna rutyna, czyli? powinna nowa, a pokazuje stara... O co może chodzić?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Daj kod
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nauczcie się wklejać te skrypty dotyczących problemów.
.
Nikt jasnowidzem nie jest. :facepalm:

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios

RiPPerMAN

NPC nie zmienia rutyny
#3 2014-12-05, 20:41(Ostatnia zmiana: 2014-12-06, 12:09)
Sorrka, zapomniałem xd

Niechcący zdradzę, co się stanie w modzie, ale co mi tam...
Rozmowa...

// ************************************************************
//       Hallo
// ************************************************************
INSTANCE DIA_antybieber_bieber   (C_INFO)
{
   npc         = antybieber;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_antybieber_bieber_Condition;
   information = DIA_antybieber_bieber_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   =   "Jestem gotowy!";
};
FUNC INT DIA_antybieber_bieber_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo (hero, DIA_antybieber_witam))
   {
      return TRUE;
   };
};
FUNC VOID DIA_antybieber_bieber_Info()
{
   AI_Output (other ,self, "DIA_antybieber_bieber_15_00"); //Jestem gotów!
   AI_Output (self ,other, "DIA_antybieber_bieber_14_01"); //No to do roboty! Biegnij za mną! Pobiegli gdzieś w las!
   B_GivePlayerXP   (XP_50);
   Wld_InsertNpc   (BIEBER, "BIGFARM");
   Wld_InsertNpc   (BIEBER2, "BIGFARM");
   Wld_InsertNpc   (BIEBER1, "BIGFARM");
   B_LogEntry (TOPIC_antybieber,"Ruszamy zapolować na Biebera! Oby nie był zbyt mocny...");
   AI_StopProcessInfos (self);
   Npc_ExchangeRoutine   (self, "polowanie");

I NPC...

instance ANTYBIEBER (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "AntyBieber";   
   guild       = GIL_SLD;
   id          = 50052;
   voice       = 8;
   flags       = 0;                                                   
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 8);                                               
     
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;
   aivar[AIV_NoFightParker]   =   TRUE;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                               
   EquipItem         (self, Lowca_Sword_06);
   EquipItem         (self, ITRW_BOW_H_04);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
     
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_P_AntyJB, BodyTex_P, ITAR_Ranger_Addon);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 2.1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                     
   B_SetFightSkills (self, 100);
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_preStart_50052;
};
FUNC VOID Rtn_preStart_50052 ()
{   
   TA_Smalltalk         (06,00,22,00,"NW_LIGHTHOUSE_SMALLTALK");
    TA_Smalltalk         (22,00,06,00,"NW_LIGHTHOUSE_SMALLTALK");
};
FUNC VOID Rtn_polowanie_50052 ()
{   
   TA_Guide_Player         (06,00,22,00,"NW_FOREST_PATH_80_1_MOVEMENT15");
    TA_Guide_Player      (22,00,06,00,"NW_FOREST_PATH_80_1_MOVEMENT15");
};

Post połączony: 2014-12-06, 12:09
I co? Żadnych pomysłów?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

NPC nie zmienia rutyny
#4 2014-12-06, 13:12(Ostatnia zmiana: 2014-12-06, 13:34)
Spróbuj zamiast self dać instance NPC, któremu chcesz zmienić rutynę.
 

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Napisałem, że już tak próbowałem -_-
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
WLdInsertNPC daj na sam koniec, bo teraz twoim self jest bieber1, a nie antybieber.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Tak właśnie sądziłem, spróbuję i dam znać ;)
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry