[G2 NK] Specjalne bonusy broni 4938 15

O temacie

Autor Kamillo123

Zaczęty 27.07.2014 roku

Wyświetleń 4938

Odpowiedzi 15

Kamillo123

Kamillo123

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Kamillo123

[G2 NK] Specjalne bonusy broni
2014-07-27, 15:30(Ostatnia zmiana: 2014-07-27, 17:23)
Witam, wróciłem by zadawać nowe pytania :P
Nie wiem czy odpowiedni tytuł dałem ale wydaje mi się, że tak. :)
Rozpocznę tym, że nie wiem czy nawet to co chcę zrobić jest możliwe, więc moim pierwszym pytaniem będzie właśnie czy to możliwe jest?:D
Chciałbym nadać niektórym broniom właściwości jakie mniej więcej mają oryginalnie bronie np:
Dać morgensztengowi (chyba tak się pisze xD) funkcje penetracji pancerza, chodzi mi o to,żeby broń zadawała takie same obrażenia gdy przeciwnik ma jakiś pancerz na sobie albo go nie ma
przykład: Zadajemy człowiekowi który jest bez zbroi 150dmg, a drugi ma na sobie pancerz powiedzmy paladyna i też mu zadajemy 150dmg,
drugim bonusem to jest przebijanie bloków młotem, czy można zrobić że mimo że przeciwnik się zablokuje to będzie go uderzać i zadawać dmg?
Dodam jeszcze, czy można dać młotom procentowe szanse na powalenie przeciwnika na ziemię przez jakiś czas
powiedzmy jest 3% szans na 2 sekundy obalenia, potem przeciwnik wstaje, chodzi mi o odpalenie animacji tej jak się kogoś pobije i ze wystaje po 2 sekundach(o ile nie zabiliśmy go) i dalej nas nawala.

Z góry dzięki za pomoc :D

PS:Mam nadzieję, że zrozumiale napisałem xD
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
Dać morgensztengowi (chyba tak się pisze xD) funkcje penetracji pancerza, chodzi mi o to,żeby broń zadawała takie same obrażenia gdy przeciwnik ma jakiś pancerz na sobie albo go nie ma
przykład: Zadajemy człowiekowi który jest bez zbroi 150dmg, a drugi ma na sobie pancerz powiedzmy paladyna i też mu zadajemy 150dmg,
Użyj obrażenia które nie są używane, bo przeciwko tym pancerze nie dodają ochrony  (DAM_BARRIER,DAM_FLY,DAM_FALL) // uwaga fall tez odrzuca przeciwnika tak jak troll

Cytuj
drugim bonusem to jest przebijanie bloków młotem, czy można zrobić że mimo że przeciwnik się zablokuje to będzie go uderzać i zadawać dmg?
to raczej za trudniejsze zadanie a nie mam pomysłów teraz.

Cytuj
Dodam jeszcze, czy można dać młotom procentowe szanse na powalenie przeciwnika na ziemię przez jakiś czas
powiedzmy jest 3% szans na 2 sekundy obalenia, potem przeciwnik wstaje, chodzi mi o odpalenie animacji tej jak się kogoś pobije i ze wystaje po 2 sekundach(o ile nie zabiliśmy go) i dalej nas nawala.
jak najbardziej można. Zrób na podstawie mieczy runicznych.
 


carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Cytuj
Cytuj
drugim bonusem to jest przebijanie bloków młotem, czy można zrobić że mimo że przeciwnik się zablokuje to będzie go uderzać i zadawać dmg?
to raczej za trudniejsze zadanie a nie mam pomysłów teraz.
Można by sprawdzić czy przeciwnik robi blok i jeśli go robi odjąć mu życia.
 

Kamillo123

Kamillo123

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodam jeszcze, czy można dać młotom procentowe szanse na powalenie przeciwnika na ziemię przez jakiś czas
powiedzmy jest 3% szans na 2 sekundy obalenia, potem przeciwnik wstaje, chodzi mi o odpalenie animacji tej jak się kogoś pobije i ze wystaje po 2 sekundach(o ile nie zabiliśmy go) i dalej nas nawala.
Odp:"jak najbardziej można. Zrób na podstawie mieczy runicznych."

Zadam troche takie głupie pytanie: Jakich mieczy runicznych? xD
Chodzi ci o te z bonusem do władania bronią?

EDIT:Sprawdziłem opcję z wpisaniem BARRIERS, zgadza się, zadaje tyle samo dmg, ale jest do tego taki śmieszny efekt ze lekko podbija ich do góry a oni spadają potem ma ziemie. FLY też mi się kojarzy że będzie latał a ta 3 sam pisałeś ze to jak odbicie trolla.
Jest jakiś inny typ dmg który nie daje jakiś efektów?
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Cytuj
Dodam jeszcze, czy można dać młotom procentowe szanse na powalenie przeciwnika na ziemię przez jakiś czas
powiedzmy jest 3% szans na 2 sekundy obalenia, potem przeciwnik wstaje, chodzi mi o odpalenie animacji tej jak się kogoś pobije i ze wystaje po 2 sekundach(o ile nie zabiliśmy go) i dalej nas nawala.
Odp:"jak najbardziej można. Zrób na podstawie mieczy runicznych."
Co do szans 3% na powalenie przeciwnika popróbuj z  Hlp_Random (100); i sprawdzaj czy równa się 3
http://themodders.org/index.php?topic=4136.0
a z czasem obalenia popróbuj z Tick Tockiem
http://themodders.org/index.php?topic=89.0
Cytuj
Zadam troche takie głupie pytanie: Jakich mieczy runicznych? xD
Chodzi ci o te z bonusem do władania bronią?
http://themodders.org/index.php?topic=5900.0#entry51204
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Można by sprawdzić czy przeciwnik robi blok i jeśli go robi odjąć mu życia.

Można, można, ale musisz znać formułkę redukcji obrażeń poprzez pancerz, jeśli nie chcesz odbierać zawsze tyle samo punktów życia. Chodzi mi o to, że możesz dać obrażenia broni 150 i odbierać celowi 150 obrażeń, ale jest w tym jedno "ale". Jeśli przeciwnik redukuje obrażenia o połowę, zadasz mu dalej 150 punktów obrażeń, a jak przeciwnik przestanie blokować, będziesz go ranił za 75. Także (moim zdaniem) potrzeba tutaj formułki na redukcję obrażeń przez pancerz, jaką gra ma zapisaną w silniku.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Kamillo123

Kamillo123

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za porady :)
Co do młota, to na razie go odpuszczę bo patrze to nie na moje możliwości xD
Co do morgensztenga, to znacie może jakiś rodzaj dmg, który nie wywołuje efektu? (np: latania)
 

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zamiast rodzajów dmg. Możesz zrobić on_equip, w którym ustawiasz przeciwnikom obrone na 0.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

[G2 NK] Specjalne bonusy broni
#8 2014-07-28, 09:46(Ostatnia zmiana: 2014-07-28, 10:22)
Słaby pomysł, ponieważ inni będą mieli inne bronie oraz będą go atakować, i co wtedy będzie :facepalm:?
Zrób na zasadzie miecza runicznego, najprościej.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Samo ustawienia typu dmg barier starcza nie zauważyłem żeby miał on jakiś efekt od razu wpisany
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Kamillo123

Kamillo123

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tizgar, jak zaczniesz uderzać tą bronią z dmg "BARRIERS" to wtedy zobaczysz efekt :P
Postać po uderzenie leci lekko do góry (pionowo) gdzieś troszkę więcej niż nad głowę i opada.
Wolałbym jakiś prostszy sposób, bo w kodowaniu to niestety ale jestem tzw "Zielony" xD
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wolałbym jakiś prostszy sposób, bo w kodowaniu to niestety ale jestem tzw "Zielony" xD
To nie bierz się za trudniejsze zagadnienia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Xitros

Xitros

Użytkownicy
posty41
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Chicken
Cytuj
Słaby pomysł, ponieważ inni będą mieli inne bronie oraz będą go atakować, i co wtedy będzie :facepalm: ?
Ale chyba bedzie mial swoja obrone  :P
 

Kamillo123

Kamillo123

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
To nie bierz się za trudniejsze zagadnienia.
Młot odpuściłem, ale mi chodzi o to, że jak do morgensztenga wystarczy dać inny typ broni to raczej wolę te łatwiejsze rozwiązania niż kombinować :)
Posiedziałbym trochę nad tym,  poczytał te poradniki co Carelion podesłał to pewnie udało by mi się, ale jeśli wystarczy dać jakiś inny rodzaj dmg, to wolę iść na łatwiznę ;)
Tylko pytanie, czy jest jakiś rodzaj dmg, który nie wywołuje dodatkowego efektu?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Że też na to nie wpadliście...
Wystarczy, że ustawisz każdej broni obuchowej damagetype = dam_edge - domyślnie ma dam_blunt. Różnice miedzy rodzajem obrażeń od ostrza, a obuchu nie zostały wykorzystanie w G2. W G1 zostało wykorzystane do zniszczenia kamiennego golema. Wystarczy, że w skrypcie każdej zbroi ustawisz protection [PROT_BLUNT] = 0, a morgenszternowi ustawisz damagetype = dam_blunt.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kamillo123

Kamillo123

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Splash dzięki, wydaje mi się, że to będzie najlepszy sposób, wystarczy tylko podmienić kilka rzeczy i będzie gotowe.:D

Wydaje mi się,że narazie to już wszystko :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry