Sorry za odkop ale ja akurat rozumiem sie. Animacje mophmesh to animacja samych vertexov (wierzchołków) a wiec nowy model wymaga animacji na identycznym modelu. NIE da się załadować jednej animacji do wiele modeli bo tutaj nie używa się kości.
Animacja samych wierzchołków jest niesamowicie niewygodna, nie sadze żeby ktoś chciał ręcznie animować tak jedziecie i emocje które twarz gothica wymaga
Istnieją jednak programy do ułatwienia pracy które pozwalają na prze-konwertowanie animacji kości do animacji wierzchołków. W tym wypadku jest to prostsze jeżeli dodaje się więcej nowych modeli głowy. Wtedy wystarczy je wszystkie podpiąć pod jakiś roboczy szkielet dla którego zrobimy animacje (jedzenia,emocji,mrugania) . Ale zawsze jeszcze trzeba zrobić konwersje na animacje wierzchołków dla każdego modelu i osobno wyeksportować i napisać odpowiedni skrypt .mms który jest bardzo podobny do skryptu .mds