Wings3D - Problem 4245 12

O temacie

Autor CD_STUDIO

Zaczęty 15.06.2014 roku

Wyświetleń 4245

Odpowiedzi 12

CD_STUDIO

CD_STUDIO

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A zatem przy instalacji mignęło mi czarne okienko typu cmd windowsa, zignorowałem to, ale przy próbie odpalenia programu znów mignęło mi te same okno i Wings nie włączył się. W procesach w menedżerze zadań jest punkt 'erl , który z tego co wiem jest częścią programu. Ściągałem wiele wersji i wiele, naprawdę wiele Wingsów z różnych stron, ale żaden nie odpalił, byłbym wdzięczny za szybką pomoc :)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spróbuj uruchomić jako administrator. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

CD_STUDIO

CD_STUDIO

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbowałem nie pomogło.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
A na blendera nie możesz się przenieść?


Nawiązując do tematu... spróbuj tryb zgodności z... i pokombinuj + uruchom jako admin.

CD_STUDIO

CD_STUDIO

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sam nawet na to wpadłem, próbowałem i nie pomogło. A blender niewygodny dla mnie jest ;_;
 

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Blender jest niewygodny?? :facepalm:
Próbowałeś cokolwiek w nim robić?? Nauczyć się czegoś??
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Blender <3

Napisz z czym masz problem, spróbujemy pomóc :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja też uważam, że blender jest jakiś lewy :X
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja też uważam, że blender jest jakiś lewy :X

Sam jesteś lewy, Blender jest tak zajebisty, że gdyby Korwin modelował to by z niego korzystał.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Zaprawdę lewi są ci, którzy nie potrafią przyzwyczaić się do czegoś nowego... :facepalm: Wystarczy oswoić się tyko z interfejsem a blender ma dość intuicyjny interfejs więc wystarczy tylko chcieć. ;p
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ja też uważam, że blender jest jakiś lewy :X

Sam jesteś lewy, Blender jest tak zajebisty, że gdyby Korwin modelował to by z niego korzystał.
Przekonałeś mnie XD
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Już za późno, załadowano protokół masakrowania:

 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zimny

Zimny

Użytkownicy
posty36
Propsy44
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
"Kurwa, no nie.." :D
 
"Zło jest złem, mniejsze czy większe.. niema różnicy"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry