Problem z importem modelu w 3ds Max. Model rozsypuje się 2216 0

O temacie

Autor Vasemir

Zaczęty 24.05.2014 roku

Wyświetleń 2216

Odpowiedzi 0

Vasemir

Vasemir

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak w nazwie tematu: po imporcie pliku .ASC do 3ds Maxa dziwne rzeczy dzieją mi się z modelem: o ile sam obiekt pancerza jeszcze pojawia się poprawnie, to wszelkie kości zajmują dziwne pozycje.

Korzystam z domyślnych ustawień programu 3ds Max 2013. Zainstalowałem jedynie plugin Kerrax.
Korzystam z modeli pancerzy w plikach .ASC ściągniętych z World of Gothic.
Nie mam zainstalowanych żadnych innych pluginów.

Wygląda to tak:
Spoiler


Przy powyższych ustawieniach otrzymuję taki efekt:

Spoiler


Przy tych ustawieniach otrzymuję taki efekt:


Co powinienem zrobić?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry