Przeładowany model, lagi, Blender 2165 0

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 16.02.2014 roku

Wyświetleń 2165

Odpowiedzi 0

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

Przeładowany model, lagi, Blender
2014-02-16, 18:32(Ostatnia zmiana: 2014-02-17, 22:38)
Przeładowałem swoją mape w blenderze i zaczyna mi się klatkować. Bardzo utrudnia to prace, niestety nie wiem jak np. przenieść jedną część świata na inną warstwe lub oddzielić ją żeby była jako nowy mesh i później ją złączyć z posotałą częśćią mapy


EDIT.
Po godzinach szukania, wkońcu udało mi się znaleźć.
Klawisz P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry