Miałeś rację Splash, wlepiłem w sam środek i musiałem zmienić kolejność i już działa... Ale aby nie zaśmiecać forum tematami walnę jeszcze to:
//----------OBERWANIE--------------------
if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] <= hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
Mdl_SetVisualBody (PC_hero, "hum_body_Naked0", 9, 0, "Hum_Head_Fighter", FACE_N_Drassen, 0, -1);
}
else // if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] == hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
Mdl_SetVisualBody (PC_hero, "hum_body_Naked0", 0, 0, "Hum_Head_Fighter", FACE_P_NormalBart_Nefarius, 0, -1);
};
Jest to zmiana wyglądu po obrażeniach... Niestety po rozpoczęciu nowej gry twarz jest od samego początku zmieniona na tą, która powinna być podczas gdy ma się mniej niż maksa życia... Dodatkowo po straceniu hp nic się nie zmienia, co zrobiłem źle?