Kowalstwo poziom... inny 2536 5

O temacie

Autor RiPPerMAN

Zaczęty 2.04.2014 roku

Wyświetleń 2536

Odpowiedzi 5

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Czy aby stworzyć tworzenie czegoś na kowadle potrzebna jest nowa umiejętność, aby cokolwiek móc na nim stworzyć? Jeśli tak to jak?
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie koniecznie. Można np. znaleźć kartkę z przepisem "jak stworzyć broń jakąś tam" i po odczytaniu dać zmienna = true; . Potem w monologu na kowadle sprawdzać czy zmienna = true i czy ma odpowiednie składniki.
Można również zrobić nauczyciela i potem sprawdzać w monologu informację if npc_knowsInfo lub też ze zmienną.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ten drugi sposób z npc_knowsinfo jest żmudny i bez sensu, jeżeli tej umiejętności będzie uczyć wielu nauczycieli. To z przepisami jest znacznie łatwiejsze i sensowne.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Kowalstwo poziom... inny
#3 2014-04-03, 14:35(Ostatnia zmiana: 2014-04-04, 08:12)
Można też wykorzystywać tablice jeśli chcesz uczyć się przez rozmowy.
Przykład:
deklarujesz gdzieś zmienną var int kowalstwo[110];
Potem w dialogu dajesz kowalstwo[1] = true;
W monologu sprawdzasz czy zmienna kowalstwo[1] == true i dodajesz wybór ze swoją bronią, którą nauczył się robić po dialogu.

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios

RiPPerMAN

Kowalstwo poziom... inny
#4 2014-04-03, 21:18(Ostatnia zmiana: 2014-04-04, 18:52)
Wyczerpujące odpowiedzi, dzięki, jak to zrobie to napisze

Post połączony: 2014-04-04, 18:52
Heh... Mam mały kłopot... Może i głupi, ale zrobiłem już wszystko i powinno być w porządku... Niestety nigdy nie wykuwałem nic w Gothicu 2 i nie mam pojęcia jakich przedmiotów potrzeba, aby wgl użyć kowadła... Łapie się i pisze, że brak mi odpowiedniego przedmiotu! Jak to zrobić? Może brak mi umiejętności tworzenia mieczy? Nwm
Z góry dzięki! :ok:
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0

RiPPerMAN

RiPPerMAN

Użytkownicy
FapTeam Studios
posty222
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • FapTeam Studios
Udało się!  Proszę o temat do zamknięcia!
 
"Nie żałuj umarłych, żałuj żywych, a szczególnie tych, którzy żyją bez miłości"
~ Albus Parcival Wulfryk Brian Dumbledore

Atak Dzieci NEO
http://themodders.org/index.php?topic=21709.0


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry