Wstawianie waypointu 2533 2

O temacie

Autor Sillden

Zaczęty 17.02.2014 roku

Wyświetleń 2533

Odpowiedzi 2

Sillden

Sillden

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sillden

Wstawianie waypointu
2014-02-17, 17:55(Ostatnia zmiana: 2014-02-17, 19:23)
Witam, mam pytanie odnośnie waypointów w g2nk.
Chodzi mi o to że niektóre czynności npc nie mogą być wykonywane na zwykłym waypoincie np. rozmowa z kimś ,albo siedzenie przy ognisku. Zauważyłem że npc mają specjalnie przydzielone waypointy do tego. Czy można jakoś wstawić taki waypoint?
 

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To nie waypointy, a freepinty (przy wstawiniu w spacerze na pasku klikasz na ikonkę brązowej stopy i możesz wybrać, co chcesz wstawić). Np. nazywając freepoint FP_SMALLTALK_... - odpowiada za rozmowę, FP_PRAY_... - za modlenie się, FP_SWEEP_... - za mycie podłogi itd. I nie zapomnij o napisaniu odpowieniej rutyny w skrypcie postaci.
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Aby wiedzieć, co musisz napisać w nazwie freepointa możesz podejrzeć skrypty funkcji do rutyn. Znajdują się w
Gothic II\_Work\data\Scripts\content\AI\Human\TA_Human
Przykładowo mamy ZS_Sit_Campfire, czyli siedzenie przy ognisku. Masz w skrypcie następujący warunek:
    if ((Npc_IsOnFP (self, "CAMPFIRE"))Czyli jeżeli jest w pobliżu tego freepointa, to usiądzie. Jak zrobić go? Nic prostszego, prawie w taki sam sposób jak waypoint, czyli klikasz na tę "stopkę", tylko zamiast "Waypoint" wybierasz "Freepoint", dodajesz, a w nazwie piszesz, w naszym przypadku będzie to "FP_CAMPFIRE". Pod koniec nazw dodawaj także jakieś wyrazy i liczby, bo nie może być dwóch FP o tej samej nazwie, czyli np. "FP_CAMPFIRE_MIASTO_01". I to wszystko.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry