NPc i jego funkcja 3601 5

O temacie

Autor Góral Żywiec

Zaczęty 27.01.2014 roku

Wyświetleń 3601

Odpowiedzi 5

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"

Góral Żywiec

NPc i jego funkcja
2014-01-27, 18:21(Ostatnia zmiana: 2014-01-28, 11:38)
Witam znów. Ale do rzeczy mam problem z npc stworzyłem postać w G1MT....

Dałem mu gildię NONE i już mówię że go w start globals nie wkleiłem tylko przyzywam go poprzez konsoli. Problem polega na tym że nie chce mi wykonywać rutyny (TA_StandAround - je pije itp. Ale jak mu dam gildię cienia (STT) to wykonuje te funkcję. Moje pytanie brzmi czemu nie wykonuje tego przy braku gildie jak to naprawić ? :huh:

Post połączony: 2014-01-28, 11:38
Panowie no naprwdę nie ma jak  to naprawić ?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Po 1. To nie jest funkcja tylko rutyna. ( Funkcja zaczyna się od napisania FUNC )
Po 2. Możesz dać mu gildię Xardasa ( DMB ). W zwykłym gothicu 1 była to jedyna postać z tą gildią. A jeśli chodzi o wykorzystanie tej gildii w MT to nie wiem.

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
A jak by tak stworzyć nową gildie lub zrobić nową rutyna podobną do TA_StandAround tylo przypisaną do NONE 
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Co do gildii to: http://themodders.org/index.php?topic=10992.0
A jeśli chodzi o rutynę to nie przypisuje się jej do gildii. Można sprawdzać czy bohater albo ktoś ma daną gildie i wtedy można dać mu rutynę jeśli spełnia warunki.
Jak chcesz zrobić nową rutynę to szukasz pliku TA.d i robisz jak pozostałe rutyny, tylko nie zapomnij zmienić nazwy!

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
func void TA_Cook            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Cook,            waypoint);};func void TA_RoastScavenger      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_RoastScavenger,      waypoint);};
func void TA_Guard            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Guard,            waypoint);};
func void TA_RepairHut         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_RepairHut,         waypoint);};
func void TA_Sleep            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sleep,            waypoint);};
func void TA_Listen            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Listen,            waypoint);};
func void TA_Babe_Sweep         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Babe_Sweep,         waypoint);};
func void TA_Bathing_Babe      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Bathing_Babe,      waypoint);};
func void TA_Babe_SitAround      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Babe_SitAround,      waypoint);};
func void TA_Babe_Dance         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Babe_Dance,         waypoint);};
func void TA_Babe_Sleep         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Babe_Sleep,         waypoint);};
func void TA_Babe_Fan         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Babe_Fan,         waypoint);};
func void TA_PotionAlchemy      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PotionAlchemy ,      waypoint);};
func void TA_HerbAlchemy      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_HerbAlchemy ,      waypoint);};
func void TA_Preach            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Preach ,            waypoint);};
func void TA_Pray            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Pray ,            waypoint);};
func void TA_PlayTune         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PlayTune,         waypoint);};
func void TA_Teaching         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Teaching ,         waypoint);};
func void TA_CookForMe         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_CookForMe ,         waypoint);};
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
func void TA_MCHunting         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_MCHunting ,         waypoint);};
func void TA_GuardPassage      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GuardPassage ,      waypoint);};
func void TA_GuardPatrol      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GuardPatrol ,      waypoint);};
func void TA_Smoke            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Smoke ,            waypoint);};
func void TA_WalkAround         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_WalkAround ,         waypoint);};
func void TA_WashSelf         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint) {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_WashSelf ,         waypoint);};
func void TA_ReadBook         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ReadBook ,         waypoint);};
func void TA_PracticeMagic      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PracticeMagic ,      waypoint);};
func void TA_BodyGuard         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_BodyGuard ,         waypoint);};
func void TA_PickOre         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PickOre ,         waypoint);};
func void TA_PickRice         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PickRice ,         waypoint);};
func void TA_Smith_Anvil      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Smith_Anvil ,      waypoint);};
func void TA_Smith_Cool         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Smith_Cool ,         waypoint);};
func void TA_Smith_Sharp      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Smith_Sharp ,      waypoint);};
func void TA_Smith_Fire         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Smith_Fire ,         waypoint);};
func void TA_PracticeBow      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PracticeBow ,      waypoint);};
func void TA_PracticeSword      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PracticeSword ,      waypoint);};

// ********************************************
// In Extremo
// ********************************************
func void TA_IEPYMONTE         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IEPYMONTE ,         waypoint);};
func void TA_IEFLEX            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IEFLEX ,            waypoint);};
func void TA_IELUTTER         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IELUTTER ,         waypoint);};
func void TA_IEPFEIFFER         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IEPFEIFFER ,         waypoint);};
func void TA_IEFLAIL         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IEFLAIL ,         waypoint);};
func void TA_IETHOMAS         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IETHOMAS ,         waypoint);};
func void TA_IEUNICORN         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_IEUNICORN ,         waypoint);};
func void TA_Charlotte_Dance   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Charlotte_Dance,   waypoint);};
func void TA_Firespit         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Firespit,         waypoint);};
func void TA_WatchInExtremo      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_WatchInExtremo,      waypoint);};


func void TA_Ebr_HangAround      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Ebr_HangAround ,      waypoint);};
func void TA_TestHangAround      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_TestHangAround ,      waypoint);};
func void TA_TestGotoWP         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_TestGotoWP ,         waypoint);};

func void TA_Meditate         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Meditate ,         waypoint);};
func void TA_Speech            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Speech    ,         waypoint);};


func void TA_Position         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Position ,         waypoint);};
func void TA_GuidePC         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GuidePC ,         waypoint);};
func void TA_FollowPC         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_FollowPC ,         waypoint);};
func void TA_FollowZysk         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_FollowZysk ,         waypoint);};
//Edit By Fenix
func void TA_FollowYrpen      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_FollowYrpen ,      waypoint);};
func void TA_FollowValkir      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_FollowValkir ,      waypoint);};

//

func void TA_GuardPalisade      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GuardPalisade,      waypoint);};
func void TA_TestBully         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_TestBully,         waypoint);};
func void TA_Orepile         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Orepile,            waypoint);};
func void TA_Walk             (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Walk,            waypoint);};
func void TA_MineBellows       (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_MineBellows,         waypoint);};

func void TA_Smalltalk         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Smalltalk,         waypoint);};
func void TA_Boss            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Boss,            waypoint);};
func void TA_Stand            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Stand,            waypoint);};
func void TA_SitCampfire      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_SitCampfire,         waypoint);};
func void TA_ArenaSpectator      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ArenaSpectator,      waypoint);};
func void TA_SittingDuck      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_SittingDuck,         waypoint);};

//func void TA_GuardItems         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min    (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GuardItems,         waypoint);};


// ********************************************
//   TAs von Mike
// ********************************************

func void TA_HerbShop         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_HerbShop ,         waypoint);};
// für Fortuno im ST


// ********************************************
//   TAs von Stefan Nyul für Drehkreuzwachen
// ********************************************
func void TA_GuardWheelOpen      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GuardWheelOpen,      waypoint);};
func void TA_GuardWheelClosed   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GuardWheelClosed,   waypoint);};

// ********************************************
//   SN: Neue/Umbenannte TAs
// ********************************************
func void TA_StandAround      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_StandAround,      waypoint);};
func void TA_SitAround         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_SitAround,         waypoint);};
func void TA_Stay            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Stay,            waypoint);};
func void TA_StayNeutral      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_StayNeutral,      waypoint);};


func void TA_Preach_YBerion      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Preach_YBerion ,      waypoint);};
func void TA_Drained_YBerion   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Drained_YBerion,   waypoint);};


// *********************************************
//      SK: Neuer TA für den Orc in der FM
// *********************************************
func void TA_WaitForRescue   (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_WaitForRescue,   waypoint);};


// *********************************************
//   TF: Neue TAs für Orctempel
// *********************************************
func void TA_HostileGuard            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_HostileGuard,         waypoint);};
func void TA_AlignGuard               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_AlignGuard,            waypoint);};
func void TA_Intercept               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Intercept,            waypoint);};
func void TA_InterceptMadCorKalom      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_InterceptMadCorKalom,   waypoint);};
func void TA_OTMeditate               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_OTMeditate ,         waypoint);};
func void TA_Sleeper               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Sleeper ,            waypoint);};


// *********************************************
//    SK: Xardas spezial Buchlese TA
// *********************************************

func void TA_ReadBook_Xardas         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_ReadBook_Xardas,      waypoint);};

//****************DM Rutyns made by Shergar*************
func void TA_Dragonrest         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Dragonrest,      waypoint);};
func void TA_AncientMagic      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_AncientMagic ,      waypoint);};
func void TA_Dragon      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Dragon ,      waypoint);};
func void TA_OrcHunterGuard      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ORCHUNTERGUARD,      waypoint);};
func void TA_SitSmoke      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_SitSmoke,      waypoint);};
func void TA_KazzSit      (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_KazzSit,      waypoint);};

//****************DM Rutyns made by Fenix*************
func void TA_Algirion                  (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ADragon,                  waypoint);};
func void TA_ArenaFighters               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ArenaFighters,            waypoint);};
func void TA_ArenaAmbientFighters         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ArenaAmbientFighters,      waypoint);};
func void TA_Passive                  (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Passive,                  waypoint);};
func void TA_AttackforConvoy            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_AttackforConvoy,            waypoint);};
func void TA_GuideOthers               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GuideOthers,               waypoint);};
func void TA_FollowOthers               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_FollowOthers,            waypoint);};
func void TA_Convoy                     (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Convoy,                  waypoint);};
func void TA_ProtectorofConvoy            (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_ConvoyGuard,            waypoint);};
func void TA_GoToPlayer                  (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_GotoPlayer,               waypoint);};
func void TA_Keeper                     (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Keeper ,                  waypoint);};
func void TA_Guard_NoWeapon               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_Guard_NoWeapon,            waypoint);};
func void TA_Passive_Ur                  (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Passive_Ur,               waypoint);};
func void TA_Babe_Position               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Babe_Position ,         waypoint);};
//func void TA_EasterToy               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Babe_Position ,         waypoint);};
func void TA_MeditatePassive               (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,   start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_MeditatePassive ,         waypoint);};


//**************Siekacz*******************************

func void TA_PlayEXTune         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PlayEXTune,         waypoint);};
func void TA_PIJAKI         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PIJAKI,         waypoint);};
func void TA_DrunkandPee         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_DrunkandPee,         waypoint);};
func void TA_Drunk         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_Drunk,         waypoint);};
func void TA_PIJAKI_Loop         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, var string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m,ZS_PIJAKI_Loop,         waypoint);};

Post połączony: 2014-02-15, 00:31

W MT jest że gildia strażników Koplani ma DMB skród. Twórcy dodali tu od ciebie rutyny specialnie dla gildi pradawnych i strażników A gdyby tak zrobić w moim przypadku do None.

Pozatym ktos mi mówił że rutyna nie zalerzy od gildi.

Ma ktoś jakis ciekawy pomysł na rozwiąznie problemu byłbym wdzięczny:
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Podzękowanie dla dwóch moderatrów za pomoc :)

Problem rozwionzany Avallach pomógł mi w namierzeniu pliki i poprawnieu zaś chicken pomógł przetłumaczyć skrypt.


//-------- Zufallsaktionen... --------   var int choice;
   choice = Hlp_Random    (100);
   PrintDebugInt         (PD_TA_DETAIL, "...Zufallsani-Wurf: ", choice);     
     
   if (self.aivar[AIV_ITEMSTATUS] == TA_IT_NONE)   
   {   
      //-------- ...im ALTEN LAGER --------
      if (C_NpcBelongsToOldCamp(self))
      {
         if      (choice <  10)   {   B_Pee   (self);   }
         else if   (choice   <  20)   {   B_ChooseLoaf   (self);   }
         else if   (choice   <  30)   {   B_ChooseCheese   (self);   }
         else if   (choice   <  40)   {   B_ChooseBeer   (self);   }
         else if   (choice   <  60)   {   B_ChooseMeat   (self);   }
         else if   (choice   <  80)   {   B_Pee         (self);   }
         else if   (choice   < 100)   {   B_Bored         (self);   };
      }

      //-------- ...im NEUEN LAGER --------
      else if (C_NpcBelongsToNewCamp(self))
      {
         if      (choice <  10)   {   B_Pee   (self);   }
         else if   (choice   <  30)   {   B_ChooseWine   (self);   }
         else if   (choice   <  50)   {   B_ChooseBooze   (self);   }
         else if   (choice   <  60)   {   B_ChooseJoint   (self);   }
         else if   (choice   <  80)   {   B_Pee         (self);   }
         else if   (choice   < 100)   {   B_Bored         (self);   };
      }

      //-------- ...im SEKTEN-LAGER --------
      else if (C_NpcBelongsToPsiCamp(self))
      {
         if      (choice <  20)   {   B_ChooseSoup   (self);   }
         else if   (choice   <  80)   {   B_ChooseJoint   (self);   }
         else if   (choice   <  90)   {   B_Pee         (self);   }
         else if   (choice   < 100)   {   B_Bored         (self);   };
      }
   
       //-------- ...Nieznani --------
      else
      {
         if      (choice <  10)   {   B_Pee   (self);   }
         else if   (choice   <  20)   {   B_ChooseLoaf   (self);   }
         else if   (choice   <  30)   {   B_ChooseCheese   (self);   }
         else if   (choice   <  40)   {   B_ChooseBeer   (self);   }
         else if   (choice   <  60)   {   B_ChooseMeat   (self);   }
         else if   (choice   <  80)   {   B_Pee         (self);   }
         else if   (choice   < 100)   {   B_Bored         (self);   };
      };   
   }
   else
   {
      if (choice < 20)
      {
         B_ClearItem      (self);
      };
   };
Trzebało tylko dorobić nową linijkę... :P

Post połączony: 2014-02-16, 21:38
Temat do zamkniecia :) 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry