Witam. Mam mały problem.
Korzystam z 3ds maxa (9, na niego znalazłem tutorial

)
Wyciągnąłem sobie 3 modele ze Skyrima - zbroje, hełm, buty.
Kompilowałem na .3ds.
W 3DS maxie poustawiałem te modele, przypisałem odpowiednio kości (head do hełmu, środkowe do zbroi, dolne do butów, parę zostało wolnych)
Ciężkość (jak ktoś woli Weigth) także ustawiona. Z automatu, ale jest.
Czy ktoś mi może powiedzieć, dlaczego do <pip> gdy zapisuje to wszystko do pliku .ASC, to po zaimportowaniu go z powrotem mam sam szkielet?!
Otworzyłem ten .ASC notatnikiem i zauważyłem też, że tam nie ma żadnych odnośników do tekstur, a ja je dodałem (metodą przeciągnij i upuść).
Post połączony: 2014-01-19, 19:26
No proszę. Czyżbym zadał 4 pytanie, na które nikt kto się na tym zna nie odpowie, bo mu się nie chce i znowu będę musiał albo sobie darować, albo długo się męczyć, żeby coś zrobić?