Chodzi mi że poczas dialogu są warunki podziw się na ten skrypt alvalach który pożyczyłem od Thepoziokaz
FUNC VOID Info_Korth_EnterCamp_Info(){
B_FullStop (hero);
AI_DrawWeapon (self);
AI_GotoNpc(self,other);
AI_Output (self, other,"Info_EnterCamp_11_00"); //Czego tu szukasz włóczęgo?! I lepiej żebyś miał dobry powód!
if (FindHunter==LOG_SUCCESS)
{
AI_RemoveWeapon (self);
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_09"); //Słyszałem, że pomogłeś jednemu z naszych i to zupełnie bezinteresownie. To bardzo rzadka cecha wśród tutejszych szumowin.
B_GiveXP(XP*5);
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_10"); //Większość ze skazańców poderżnęłaby gardło własnej matce, gdyby dostali za to choć trochę rudy.
if (DiegoHelp<=LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_11"); //Możesz wejść do obozu. Tylko lepiej żeby ci się nic nie przykleiło do rączek. Dla złodziei mamy tylko jedną karę. I uwierz mi, że śmierć jest jej bezbolesnym epitafium...
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_12"); //Jak chcesz się dowiedzieć czegoś więcej to pogadaj z Servinem. Może pozostali też będą chcieli zamienić z tobą słówko. Pogadaj z Angharem, to nasz kowal. Ma chyba jakiś problem.
AI_Output (other, self,"Info_Korth_EnterCamp_15_17"); //Dzięki...
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_18"); //Dobra, już dobra. Przestań psuć powietrze i spadaj. Mam ważniejsze sprawy na głowie niż pogaduchy.
};
NPC_ExchangeRoutine (self,"start");
Log_CreateTopic (P_OHCamp, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (P_OHCamp, LOG_RUNNING);
if (DiegoHelp!=LOG_RUNNING)
{
B_LogEntry (P_OHCamp, "W końcu odnalazłem tych tajemniczych odludków. Trafienie na to zadupie mało nie kosztowało mnie życia. Pełno tutaj dzikich zwierząt. Korth, który jest tutaj strażnikiem wysłał mnie do jakiegoś Servina, żebym z nim pogadał o przesyłce dla Diego. Mówił też żebym zamienił słówko z jakimś Angharem.");
};
Kyro_1 = 5;
AngharHelp=LOG_RUNNING;
OHCamp=LOG_RUNNING;
//AI_StopProcessInfos (self);
}
else
if (DiegoHelp!=LOG_RUNNING)
{
AI_Output (other, self,"Info_Korth_EnterCamp_15_13"); //Ja tylko...
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_14"); //Nikt nie będzie się tutaj pałętał bez powodu! Sam tego chciałeś łachmyto...
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetPermAttitude (self, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTarget (self,other);
AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");
};
if (DiegoHelp==LOG_RUNNING)
{
B_GiveXP(XP*2);
AI_Output (other, self,"Info_Korth_EnterCamp_15_01"); //Przysyła mnie Diego. Mam dla niego odebrać jakąś przesyłkę. Nic więcej nie wiem...
AI_RemoveWeapon (self);
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_02"); //Trzeba było tak od razu mówić. Jak masz odebrać coś dla Diega, to idź do Servina, on jest naszym kwatermistrzem.
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_03"); //Tylko żeby cię rączki nie świerzbiły. Jak zobaczę, że coś kradniesz, to obetnę ci wszystkie pięć członków. Jasne?
AI_Output (other, self,"Info_Korth_EnterCamp_15_04"); //Jak słońce.
/* if (Kyro_rec == 2)
{
Kyro_1 = 5;
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_15_05"); //Kyro wspomniał mi, że mu pomogłeś. Pewnie zrobiłeś to tylko po to żeby zarobić.
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_15_06"); //Ale to nie zmienia faktu, że pomogłeś jednemu z nas. Dobrze zrobiłeś.
};
if (Kyro_rec == 1)
{
Kyro_1 = 5;
};*/
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_07"); //A teraz spadaj, bo zasłaniasz mi widok. Idź pogadaj z Servinem i lepiej żebyś nic nie kombinował...
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_08"); //Aha. Jak już tu jesteś, to zagadaj też do Anghara. On ci powie o co chodzi.
NPC_ExchangeRoutine (self,"start");
Log_CreateTopic (P_OHCamp, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (P_OHCamp, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (P_OHCamp, "W końcu odnalazłem tych tajemniczych odludków, o których mówił Diego. Trafienie na to zadupie mało nie kosztowało mnie życia. Pełno tutaj dzikich zwierząt. Korth, który jest tutaj strażnikiem wysłał mnie do jakiegoś Servina, żebym z nim pogadał o przesyłce dla Diego. Mówił też żebym zamienił słówko z jakimś Angharem.");
AngharHelp=LOG_RUNNING;
OHCamp=LOG_RUNNING;
//AI_StopProcessInfos (self);
}
else
if (FindHunter!=LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (other, self,"Info_Korth_EnterCamp_15_13"); //Ja tylko...
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_14"); //Nikt nie będzie się tutaj pałętał bez powodu! Sam tego chciałeś łachmyto...
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetPermAttitude (self, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTarget (self,other);
AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");
};
/*if (FindHunter!=LOG_SUCCESS) && (DiegoHelp!=LOG_RUNNING)
{
AI_Output (other, self,"Info_Korth_EnterCamp_15_13"); //Ja tylko...
AI_Output (self, other,"Info_Korth_EnterCamp_11_14"); //Nikt nie będzie się tutaj pałętał bez powodu! Sam tego chciałeś łachmyto...
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_SetPermAttitude (self, ATT_HOSTILE);
Npc_SetTarget (self,other);
AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");
};*/
AI_StopProcessInfos (self);
};