Dobra, ten problem rozwiązałem zmienną związaną z przynależnością do gildii. Ale mam dziwny problem z teksturą twarzy, którą podesłał mi Gizbor. Otóż nazwałem teksturę HUM_HEAD_V222_C1-C.tex, wrzuciłem ją do folderu Gothic\_Work\Data\Textures\_COMPILED i w skrypcie bohatera(PC_Hero) zmieniłem Mdl_SetVisualBody na takie coś:
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 1, "Hum_Head_Bald", 222, 0, -1);
I po zreparsowaniu skryptów i rozpoczęciu gry, zamiast mieć ogoloną głowę, zarost i tatuaże na twarzy, wczytuje mi takie coś:
Tekstura w grzeDodam, że jeśli zamiast 222 wpiszę 9(czyli normalna twarz Beziego), to zostawia głowę bez kucyka, ale z twarzą Bezimiennego. Gdzie leży błąd?