Mdl_SetVisualBody, a wczytywanie zapisanej gry/brak zmienionej tekstury głowy 3451 9

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 2.01.2014 roku

Wyświetleń 3451

Odpowiedzi 9

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam dość dziwny problem związany z w/w funkcją. Otóż dodałem nową postać wraz z dialogiem, w którym następuje zmiana ciała głównego bohatera. O ile dialog działa bardzo dobrze i po dialogu Bezio ma zmienione ciało, to po wczytaniu save'a ma standardową budowę(kucyk itp). Czy to leży w skryptach, silniku czy innych plikach?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Musisz chyba zapisać do zmiennych nowy wygląd, a potem przy wczytywaniu gry odczytać te zmienne i ustawić wygląd. Możesz zobaczyć jak to jest zrobione w CZ, podobno działa :P Nie pytaj mnie o szczegóły, bo tego nie robiłem :P

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ikarus raczej będzie niezbędny.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie będzie. Wystarczą zmienne i triggery (wyzwalacze).
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra, ten problem rozwiązałem zmienną związaną z przynależnością do gildii. Ale mam dziwny problem z teksturą twarzy, którą podesłał mi Gizbor. Otóż nazwałem teksturę HUM_HEAD_V222_C1-C.tex, wrzuciłem ją do folderu Gothic\_Work\Data\Textures\_COMPILED i w skrypcie bohatera(PC_Hero) zmieniłem Mdl_SetVisualBody na takie coś:
Mdl_SetVisualBody     (self,"hum_body_Naked0", 0, 1, "Hum_Head_Bald", 222, 0, -1);
I po zreparsowaniu skryptów i rozpoczęciu gry, zamiast mieć ogoloną głowę, zarost i tatuaże na twarzy, wczytuje mi takie coś:
Tekstura w grze
Dodam, że jeśli zamiast 222 wpiszę 9(czyli normalna twarz Beziego), to zostawia głowę bez kucyka, ale z twarzą Bezimiennego. Gdzie leży błąd?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Splash
Nie będzie. Wystarczą zmienne i triggery (wyzwalacze).
Właściwie to chyba wystarczy komplecik zmiennych i edycja PC_hero żadne wyzwalacze na pewno nie będą potrzebne :P

Do to teksturki głowy to te C1 w nazwie tekstury to kolor skóry NPC więc dwa numerki muszą się zgadzać w funkcji Mdl_SetVisualBody spróbuj dać tak 

Mdl_SetVisualBody     (self,"hum_body_Naked0", 1, 1, "Hum_Head_Bald", 222, 0, -1);

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nie działa twój sposób RB.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
funkcja nie odwołuje się do tej tekstury co trzeba, dlatego tak się dzieje. popatrz jak to jest zrobione chociażby w MT.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra, temat do zamknięcia. Rozwiązałem to w niezadowalający mnie sposób, podmieniając 2 tekstury i zmieniając numer twarzy u starych posiadaczy(żeby nie było kilku osób z łysym łbem i ryjem Beziego).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry