[Problem]Nowa tekstura dla pancerza 1470 2

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 15.01.2014 roku

Wyświetleń 1470

Odpowiedzi 2

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mam problem z teksturą w G2. Przerobiłem teksturkę skórzanego pancerza w programie graficznym, lecz gdy dodaje do gry posługiwając się jednym z Tutoriali, wywala mi Access Violation... Dlaczego tak jest? Również podkreślam, że chciałbym aby skórzany pancerz zachował jego teksturkę, lecz inny pancerz z visualem skórzanego pancerza miał tą moją którą przerobiłem. Dzięki!

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Jeżeli chcesz mieć 2 pancerze na 1 modelu, musisz skopiować plik asc skórzanego pancerza, zmienić nazwe a w pliku zmienić nazwę tekstury (.tga) na nazwę nowej tekstury. No i napisać skrypt tego pancerza, uwzględniając nowy plik asc :D
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

[Problem]Nowa tekstura dla pancerza
#2 2014-01-18, 16:38(Ostatnia zmiana: 2014-01-18, 16:44)
Jeżeli chcesz mieć 2 pancerze na 1 modelu, musisz skopiować plik asc skórzanego pancerza, zmienić nazwe a w pliku zmienić nazwę tekstury (.tga) na nazwę nowej tekstury. No i napisać skrypt tego pancerza, uwzględniając nowy plik asc :D
:huh: Wcale nie trzeba robić nowego ASC wystarczy nową teksturę nazwać jak oryginalną tylko że na końcu zamiast V0 dać V1 lub V2 i tak dalej z nowymi teksturami do tego pancerza,
a w pliku twojej zbroi w visual skin dajesz numer z tekstury np. :
visual_skin                     =       1;Autor tematu albo źle coś zrobił z tego co powyżej opisałem albo coś sknocił z teksturą, jeśli tak niech usunie skompilowaną teksturę i jeszcze raz sprawdzi możliwe że źle się skompilowało.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry