http://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Inne
/
Gry
/
Pytania i problemy
/
Gothic w okienku
[
1
]
Gothic w okienku
2884
4
O temacie
Autor
Cragann
Zaczęty
7.07.2013 roku
Wyświetleń
2884
Odpowiedzi
4
Cragann
Cragann
Użytkownicy
posty
766
Propsy
604
Profesja
brak
Użytkownicy
Cragann
Gothic w okienku
2013-07-07, 13:34
0
Lista propsujących:
Zmieniałem rozdzielczość i w grze i w gothic.ini, nic się nie zmieniło, jak mam wywalić to okienko? Windows 8.
Sawik
Sawik
Użytkownicy
Rebel
posty
4772
Propsy
3197
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Rebel
Sawik
Gothic w okienku
#1
2013-07-07, 13:36
0
Lista propsujących:
Eee? W prawym górnym, środkowy guziczek...
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.
Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.
Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.
Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny
Cragann
Cragann
Użytkownicy
posty
766
Propsy
604
Profesja
brak
Użytkownicy
Cragann
Gothic w okienku
#2
2013-07-07, 13:38
0
Lista propsujących:
Jest na pełnym.
Anonymized
Anonymized
Użytkownicy
posty
2957
Propsy
6115
Nagrody
V
Profesja
brak
Użytkownicy
Anonymized
Gothic w okienku
#3
2013-07-07, 13:44
(Ostatnia zmiana: 2013-07-07, 13:44)
0
Lista propsujących:
Spróbuj ALT+ENTER - zwykle działa tam, gdzie reszta zawodzi.
Cragann
Cragann
Użytkownicy
posty
766
Propsy
604
Profesja
brak
Użytkownicy
Cragann
Gothic w okienku
#4
2013-07-07, 13:46
(Ostatnia zmiana: 2013-07-07, 14:24)
0
Lista propsujących:
Nic, gra jest na pełnym, a okienko dalej widoczne.
Edit: Pordziłem sobie.
http://addictedgamewise.com/gothic-0-making-the-game-work-on-windows-8/
Można zamknąć.
theModders
/
Inne
/
Gry
/
Pytania i problemy
/
Gothic w okienku
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry