[LeGo] MiniMap 10406 26

O temacie

Autor carelion

Zaczęty 2.06.2013 roku

Wyświetleń 10406

Odpowiedzi 26

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Moze ustaw sobie wieksza widocznosc w konfiguracji gothica.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Czy to dziwne, że nie mam tego sprite.d? oO  Podrzuci ktoś to tutaj?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

[LeGo] MiniMap
#22 2013-06-24, 19:36(Ostatnia zmiana: 2013-06-24, 19:37)
Łap https://portfolio.assembla.com/code/lego2/subversion/nodes/31/Sprite.d?_format=raw
Nie dziw się, że go nie miałeś. Ten plik pojawił się niedawno na stronie LeGo.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

[LeGo] MiniMap
#23 2013-06-25, 10:44(Ostatnia zmiana: 2013-06-25, 10:45)
Dobra, zrobiłem re-install gothica i działa dzięki wszystkim za pomoc  :D

Temat do zamknięcia
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt

A zaraz po parsowaniu przez zSpy, wyskakuje taki oto błąd. Kombinowałem z kolejnością właściwie wszystkiego, pliki przeglądałem ale widocznie jestem aż tak ułomny, że nie potrafię znaleźć przyczyny tego błędu.

Spoiler

Z kolei linia nr 60 w Array_Documentation.d wygląda tak
func int Arr_Length (int arr_ID)
Tu początek pliku Araj Dokumentajszyn
Spoiler
Pierwsze skrypty (tj. func int Arr_Create()) zaczynają się od linii 56
//************************************
//     Benutzung der Funktionen:
//************************************

/************/
/* 1D Array */
/************/

func int Arr_Create()
/* -> Erzeugt ein neues Array und gibt einen integer Wert zurück, der im
Folgenden zur Identifikation des Arrays dient. */

func int Arr_Length (int arr_ID)
/* -> Gibt die Länge des Arrays #msg1089271arr_ID#msg1089271 zurück. Ist arr_ID ungültig
wird NAN zurückgegeben. */

func int Arr_High (int arr_ID)
/* -> Gibt den Index des letzten Elements im Array #msg1089271arr_ID#msg1089271 zurück
(dieser ist stets um 1 kleiner als die Länge des Arrays, da die Zählung
bei 0 beginnt). */

func void Arr_SetLength (int arr_ID, int newLength)
/* -> Setzt die Länge des Arrays #msg1089271arr_ID#msg1089271 auf den Wert #msg1089271newLength#msg1089271 (dann
gibt es in dem Array newLength gültige Positionen, diese sind 0, 1, 2,
..., newLength - 1). */

func void Arr_SetValue (int arr_ID, int offset, int value)
/* -> Setzt den Wert mit dem Index #msg1089271offset#msg1089271 des Arrays #msg1089271arr_ID#msg1089271 auf den
Wert #msg1089271value#msg1089271. Anmerkung: Wird jenseits der rechten Array Grenze
geschrieben, wird das Array automatisch verlängert und eine Warnung
ausgegeben. */

func int Arr_GetValue (int arr_ID, int offset)
/* -> Gibt den Wert mit dem Index #msg1089271offset#msg1089271 des Arrays #msg1089271arr_ID#msg1089271 zurück.
Bei ungültigen Paramtern wird NAN zurückgegeben. */

func void Arr_Free (int arr_ID)
/* -> Gibt das Array #msg1089271arr_ID#msg1089271 frei. Der Speicher steht nun für andere
Arrays zur Verfügung. */

func int Arr_IndexOf (int arr_ID, int value)
/* -> Gibt den Index des ersten Elements im Array #msg1089271arr_ID#msg1089271 das den Wert
#msg1089271value#msg1089271 hat zurück. Wird kein passendes Element gefunden wird NAN
zurückgegeben. */

func void Arr_Append (int arr_ID, int value)
/* -> Verlängert das Array #msg1089271arr_ID#msg1089271 um 1 und schreibt den Wert #msg1089271value#msg1089271
in das neu erzeugte Element. */

/************/
/* 2D Array */
/************/


Też mam ten problem. Co mogę z nim zrobić?
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
I still don't get where you've got the idea from that you'd need the Arrays, because in fact you don't need them. They are long outdated since the days of LeGo 2 (ie the introduction of PermMem). You need a specific (unreleased) version of LeGo which is linked in the Minimap thread... Assembla just takes forever to load for some reason, so I rehosted it for you: http://upload.worldofplayers.de/files9/LeGo.zip

Please check your facts guys before you spread bullshit.


(And addressing the parse error you're getting from the Arrays: That's documentation and not meant to be parsed. But you don't need them anyway...)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
U:PAR: Unknown identifier : SPRITE_SETPOSPXLF ( line 173 ) ... <zParser.cpp,#599>

Mam to samo, tyle że od razu powiem, że mam plik sprite.d i jest w nim ta funckja. Mam też wpisane w Header.src przed Lego.d

I have the same problem, but I have sprite.d file and I saw this function (Sprite_SerPOSPXLF).
And I have sprite.d in Header.src

Int64.d
Sprite.d
LeGo.d
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry