ma ktos doświadczenie z bramami, które po pewnym czasie przestają regować na triggery?
na poczatku działa, a później przestaje...
działanie kończy się na przeskoku zmiennej gateopen = 3 do wartości 2, potem brama nie reaguje.
fragment skryptu:
func void firstgate2 ()//odnosi się do ?
{
woman = Hlp_GetNpc(Ebr_2013_Woman);
B_FullStop (woman);
B_ExchangeRoutine (GRD_204_Gardist, "start");
B_ExchangeRoutine (GRD_2012_Gardist, "camp");
B_ExchangeRoutine (woman, "camp");
};
func void firstgate ()//odnosi się do assesssc, assessenemy
{
Diego = Hlp_GetNpc(PC_Thief);
bramkarz = Hlp_GetNpc(Grd_281_Gardist);
Orry = Hlp_GetNpc(Grd_254_Orry);
if ((self.id == 254)||(self.id == 281))//widzi nas Orry lub straznik
&& (bramkarz.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0) //||(Npc_GetDistToNpc(self, Diego)< 4500))
{
PrintScreen (IntToString (gateopened), -1, 12, _STR_FONT_ONSCREEN, 1 );
//
if (gateopened == 0) && (Npc_GetDistToWP (hero, "OW_PATH_1_16_5_1") < 500)
{
PrintScreen ("Strażnik otwiera bramę!", -1, 9, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
AI_ReadyMeleeWeapon (Orry);
AI_PlayAni (Orry, "T_WATCHFIGHT_YEAH");
AI_RemoveWeapon (Orry);
B_FullStop (bramkarz);
//AI_UseMob (bramkarz, "VWHEEL", 1);
//AI_UseMob (bramkarz, "VWHEEL", 1); // ...dann wieder zumachen!
//AI_UseMob (self, "VWHEEL", -1);
B_ExchangeRoutine (bramkarz, "start2");
Wld_SendUnTrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
gateopened = 1;
}
else if (Npc_GetDistToWP (hero, "SPAWN_OW_MEATBUG_01_01") < 600) && (gateopened == 1)
//&& (Npc_GetDistToNpc(self, hero) > HAI_DIST_ASSESS_MONSTER)
{
B_FullStop (bramkarz);
AI_UseMob (bramkarz, "VWHEEL", 1);
B_ExchangeRoutine (bramkarz, "start");
Wld_SendTrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
PrintScreen ("Strażnik zamyka bramę!", -1, 9, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
gateopened = 2;
}
else if (gateopened == 2) //&& (Npc_GetDistToWP (hero, "SPAWN_OW_MEATBUG_01_01") < 1000)
&& (Npc_GetDistToNpc(Orry, hero) < 1200)
{
B_FullStop (bramkarz);
AI_UseMob (bramkarz, "VWHEEL", -1);
B_ExchangeRoutine (bramkarz, "start2");
Wld_SendUnTrigger("EVT_OW_STARTLOCKOUT_MOVER");
PrintScreen ("Strażnik ponownie otwiera bramę!", -1, 9, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
gateopened = 3;
};
};
};