No i jest problem, pokombinowałem troche (możliwe że i przekombinowałem), chciałem przetestować na miksturze i teraz nie mogę nawet sparsować skryptu, wyrzuca mi Syntax Error magic_lesserempower_level
To dałem na początku Constants.d:
var float magic_lesserempower_dur;
var int magic_lesserempower_level;
To w Story\Events\B_TickTock.d:
func void tick_tock_lesserempower()
{
if (magic_lesserempower_level = 1)
{
magic_lesserempower_dur = magic_lesserempower_dur + 0.125;
if (magic_lesserempower_dur = 10.0)
{
hero.attribute[ATR_STRENGTH] = hero.attribute[ATR_STRENGTH] - 10;
magic_lesserempower_dur = 0.0;
magic_lesserempower_level = 0;
PrintScreen ("A! HA-HA!", -1, 58, "FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
Snd_Play ("DEM_Warn");
};
};
};
A to funkcja uruchamiana po wypiciu eliksiru:
FUNC VOID UseItPo_Tracza()
{
B_RaiseAttribute (self, ATR_STRENGTH, 10);
magic_lesserempower_level = 1;
PrintScreen ("A! HA-HA!", -1, 58, "FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
Snd_Play ("DEM_Warn");
};
Wygląda na to że wogóle mi nie widzi tych zmiennych globalnych. Co robię źle?
EDIT: A i opóźnienie ticktocka wynosi 0.125 sekundy.