Drabina w G2 i usunięcie palisady. 7269 18

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 8.04.2013 roku

Wyświetleń 7269

Odpowiedzi 18

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
elo.Mam pytanie czy mozna usunać chocby kawalek orkowej palisady bo z tego co wiem nie mozna jej nawet zaznaczyc. Czyzby byla ona zrobiona podczas modelowania swiata? Druga sprawa to czy w G2 jest mozliwosc wstawienia drabiny ?.
Prosze o szybką odpowiedź.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Co do palisady to tak, jest ona integralną częścią modelu świata i bez programu do obróbki 3D wiele przy niej nie zdziałasz. Możesz co prawda zmienić jej teksturę na przeźroczystą, ale tym sposobem pozbędziesz się tej ściany tylko wizualnie. Jeśli chodzi o drabinę to pojawia się ona w Jarkendarze na bagnach w Nocy Kruka.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Co do palisady to tak, jest ona integralną częścią modelu świata i bez programu do obróbki 3D wiele przy niej nie zdziałasz. Możesz co prawda zmienić jej teksturę na przeźroczystą, ale tym sposobem pozbędziesz się tej ściany tylko wizualnie. Jeśli chodzi o drabinę to pojawia się ona w Jarkendarze na bagnach w Nocy Kruka.

Dzięki jeszcze jakbys mi napisal jak wstawic ta drabine to by bylo swietnie. Bo nie wiem jak w G2 ja wstawic. Dostaniesz probsa.
A czym otworzyc 3ds swiata (mesh) aby potem byl taki sam duzy bo cos czytalem ze Wings3D ma modele wielkosci glowy w Gothicu.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
no to tak:
Klikasz dwa razy na ZcVob[okno Objects]
Potem na ocVob[abstract]
I tam masz OcMob
Potem klikasz dwa razy na OcMobInter
Następnie na oCMobLadder

W byle jakim miejscu na świecie dajesz prawy przycisk myszy i insert ocMobLadder

W Visual np dajesz LADDER_3.ASC[to się daje w zależności od wielkości drabiny]a i daj Apply

W polu Focus name wpisz:MOBNAME_LADDER
tu też potem Apply

A na końcu ustaw, gdzie chcesz, żeby ta drabina była i ustaw na niej CdDyn:True, żeby było nieprzenikalne ; ).
a tu Apply i Activate

I to tyle, najlepiej to pobierz sobie MobBildera z stąd:
Mob Catalog

I tam masz różne drabiny pod względem rozmiarowym, a także inne moby[nie jestem pewny czy wszystkie, ale na pewno te, co są najbardziej przydatne]

I to tyle.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Wielkie dzieki a co z tym swiatem wczym go edytowac ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
otwórz w spacerze, jeżeli chcesz go teksturować.

@EDIT:Jeżeli chcesz usunąć tą palisadę bądź wgl modyfikować świat to Blender z wtyczką Kerrax/Wings 3d/3ds Max i kilkanaście innych, ja osobiście polecam Blendera, moim zdaniem najlepszy ; ). Oczywiście ogarnianie chwilę potrwa, ale jak chcesz edytować świat to wiesz..
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Rzucam linkiem do tutka do blendka, akurat o robieniu światów - Gumen uczy
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
ok jestes swietny.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Sawik łap probsa  :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie ma to jak zgarniać propsy za cudzy tutorial, któryś raz za ten sam :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
jeszcze jedna sprawa czy mozna budynki z g2 dodac do gry jako zCVob. Bo nie moge nigdzie znaleźć ich Visuali. a w vobbilderze tez nie ma.
Prosze o pomoc.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Budynki są połączone ze światem, owszem możesz je dodać jako voby ale deszcz będzie przez nie padał, budynki znajdziesz na wog'u
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt

diegomez
Labirynt

Drabina w G2 i usunięcie palisady.
#13 2013-04-19, 19:55(Ostatnia zmiana: 2013-04-19, 19:56)
Jeśli budynki są integralną częścią świata to prawdopodobnie były za duże by wstawić je jako voby. Więc tu też najlepiej jak zdasz się na programy do grafiki 3d.

(Poza tym vobowe budynki przemakają  :lol2:   )
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
skad wziasc vizuale budynków ktore sa w grze ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Kyniu

Kyniu

Użytkownicy
posty112
Propsy8
  • Użytkownicy
skad wziasc vizuale budynków ktore sa w grze ?
Niektóre, małe chatki są w Gothicu 2. Znajdziesz je w vobbilderze, a reszta to szukaj na wogu. Tam są różne chatki, ale jedyną wadą jest to, że przechodzi przez nie deszcz.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
a mozna jakos zrobic zeby nie przechodzil ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Dodać je na mapę poprzez program do grafiki 3d.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Do zamkniecia
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry