Gothic (jeszcze raz) 1988 3

O temacie

Autor Mark56

Zaczęty 10.05.2013 roku

Wyświetleń 1988

Odpowiedzi 3

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Tak oto chodzi mi po głowie ze zagram gothic 1 znowu. Otóż jedyny raz co go normalnie grałem to było chyba 5 lat temu. Chce sobie zagrać jeszcze raz i trochę więcej się wciągnąć. Wiec szukam coś co tylko doda gothicu troche nowej atmosfery. Dobry texturpack albo nawet mod ale nie naruszający oryginalnej  fabuły. Dziękuję :)
 


Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
BSM? G2MeshesandTextures Pack? Freddy Textures?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
https://www.youtube.com/watch?v=FSlkBn-I_XA
Freddy zawsze spoko :ok:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
IMO wczucie się w grę którą tak dobrze zna się od podszewki, łącznie ze skryptami i dokładną budową lokacji, jest niemożliwe :D  Po prostu zwyczajnie się wie, że "nic więcej tam nie ma". Dla mnie magia tej gry kiedy zagrałem w nią pierwszy raz była trochę podobna do książkowej, wynikała z samodzielnego dobudowywania sobie domysłów uzupełniających niewielką wiedzę na temat tego pozornie żyjącego własnym życiem świata. I jak się później okazywało, te domysły były o wiele rozleglejsze i ciekawsze niż to co przygotowała pb :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry