Zen 4171 18

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 30.04.2013 roku

Wyświetleń 4171

Odpowiedzi 18

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mam do was pytanie.Czy da rady przeniesc zen gorniczej doliny z 1 do 2 ?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zen
Czy da rady przeniesc zen gorniczej doliny z 1 do 2 ?
Oprócz tego co podał Toworish, dodam że to nielegalne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Zen
#3 2013-04-30, 12:40(Ostatnia zmiana: 2013-04-30, 16:22)
i ze skonczysz w pierdlu
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jak to nielegalne
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bo PB jest zapatrzone w Bethesde i nie pozwala na przenoszenie zawartosci z jednej gry do drugiej.
 

Ponury Żniwiarz

Ponury Żniwiarz

Użytkownicy
♠ 6661 ♠
posty34
Propsy8
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • ♠ 6661 ♠
Jakiej zawartości to niby nie wolno przenosić? I po co w takim razie są dostępne paczki np. Pancerzy z G1 do G2, albo tutoriale jak przenosić różne rzeczy? Pytam, bo w takim razie istnienie wyżej wymienionych jest dosyć zastanawiające.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Bo zapaleni fani goticzka udostępniali to z własnej woli dla osób trzecich, żeby te mogły się spuszczać nad swoimi uber modami
 

gothic1210
  • Gość
Bo zapaleni fani goticzka udostępniali to z własnej woli dla osób trzecich, żeby te mogły się spuszczać nad swoimi uber modami
Jak ktoś zgrabnie przeniesie niektóre elementy z G2 do G1 zamiast robienia swoich koślawych to wcale nie musi być jakimś pro-gimbusem czy chujwie kim.
A co do tego przenoszenia to niby przy koloni w GMP PB się pizgało, ale już przy Fredy Textures Pack nie (podaję FTP bo podobno przy jego produkcji pomagał ten gość z PB). Śmiem więc twierdzić że za przeniesienie krzaczka do g1 nikt do paki nie pójdzie.
 

Ponury Żniwiarz

Ponury Żniwiarz

Użytkownicy
♠ 6661 ♠
posty34
Propsy8
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • ♠ 6661 ♠
Więc jak to jest? Nie można wykorzystać Zen'u, a itemy, voby, moby, potwory itp. już tak?
Pytam bo tak po prawdzie to Zen świata z G1 do G2 mógłby mi się przydać, ale jeśli to co tutaj czytam, że jest to nielegalne to prawda, to sobie odpuszczę albo po prostu podziałam na jedynce.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Rób co chcesz. Jak tego nie opublikujesz to się chyba nic nie stanie. Nie będzie się nikt czepiać, że przeniosłeś plik z folderu do folderu  :wink:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Ponury Żniwiarz

Ponury Żniwiarz

Użytkownicy
♠ 6661 ♠
posty34
Propsy8
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • ♠ 6661 ♠
No, ale w sumie to dziwne, że nie można tego użyć w modyfikacji, którą chce się opublikować, przecież większość (na moje oko w kwestii gothica jakieś 99%) jest niekomercyjna(darmowa) więc nie wiem, skąd takie ograniczenie ze strony PB.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
więc nie wiem, skąd takie ograniczenie ze strony PB
Dla pieniędzy  :wink:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zen
Działa to na tej samej zasadzie że jest to nielegalne, PB jest temu nieprzychylne, ale też tego specjalnie nie reguluje. Nawet duże modyfikacje z ich punktu widzenia są płotkami niegodnymi uwagi, dlatego też było tylko parę sytuacji w których wyciągnęli z tego konsekwencje.

Działa to tak jak z pobieraniem z sieci, nielegalne, każdy i tak pobiera, bądź pobrał COŚ kiedykolwiek.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Zen
Cytuj
więc nie wiem, skąd takie ograniczenie ze strony PB
Dla pieniędzy  :wink:
= |
Daj mi jeden, tylko jeden, przykład w którym wyciągnęli korzyści materialne, bądź gość/grupa dostali grzywnę. Tak dalece jak wiem, a czytałem wypowiedź kogoś z PB na ten temat na WoGu podajże, ograniczali się do zakazywania dalszych prac POD GROŹBĄ wyciągnięcia dalszych, prawnych konsekwencji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Daj mi jeden, tylko jeden, przykład w którym wyciągnęli korzyści materialne, bądź gość/grupa dostali grzywnę. Tak dalece jak wiem, a czytałem wypowiedź kogoś z PB na ten temat na WoGu podajże, ograniczali się do zakazywania dalszych prac POD GROŹBĄ wyciągnięcia dalszych, prawnych konsekwencji.
Jak się przypieprzyli do GMP podobno powiedzieli ze coś takiego może funkcjonować jeśli będą sprawdzać czy na komputerze gracza jest Gothic 1. Więc chcieli uzyskać korzyści ze sprzedaży Gothic`a 1 pewnie liczyli ze wszyscy kupią Gothic 1 żeby pograć multiplayer.

Ponury Żniwiarz

Ponury Żniwiarz

Użytkownicy
♠ 6661 ♠
posty34
Propsy8
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • ♠ 6661 ♠
W takim razie pomyślę jednak o tym żeby modyfikację robić odrazu na G1 zamiast przenosić kolonię na G2.
W każdym razie dzięki za wyjaśnienia, i że obyło się bez hejtów, mimo że jestem nowy :D
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Kuzwa czyli nic z tego.Dobra temat do zamkniecia chyba ze chcecie jeszcze na ten temat gadac
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ZGNIJESZ W WIĘZIENIU!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry