NPC 3508 11

O temacie

Autor Fenerin

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 3508

Odpowiedzi 11

Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Otóż bardzo dużo tutków poradników przeczytałem/oglądałem o tym jak wstawiać NPC w spacerze i nic nadal nie rozumiem. Czy ktoś mugłby mi napisać szczegułowo jak się to robi?
 

Pablo21293

Pablo21293

Użytkownicy
posty82
Propsy28
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nową postac nie tworzysz w spacerze tylko za pomocą edytora tekstu np notatnik jedynie co musisz zrobic spacerem to zreprasowac skrypty oglądnij filmy czipa 17
https://www.youtube.com/watch?v=9FdM9MHCneQ
i rob tak jak tam jest, w tych tutorialach jest wyjasnione tworzenie broni, npc i dialogow.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
NPC nie stawia się w spacerze, lecz w skryptach, a dokładniej w folderze Scripts-Content-Story-NPC, a w Dialoge dodaje się dialogi postaci. Na forum i na Youtube znajduje się pełno poradników jak to dokładnie zrobić.


I jak ty to robisz, że "otóż" napisałeś dobrze, a np. "mugłby i szczegułowo" źle?
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Trzeci raz temat o tym samym, trzeci raz te same odpowiedzi które mówią abyś wziął się za tutoriale Czipów17 i że npcty wstawia się skryptami, normalnie mówić do ciebie to tak jak gadać ze ścianą.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
Chodziło mi oto żeby np koło khorinis dodać nowego bandyte (no name)
 


Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
czyli każdemu nowemu bandycie bez imienia muszę napisać osobny skrypt? :P
 


Fenerin

Fenerin

Użytkownicy
posty24
  • Użytkownicy
a jak napisze to robic waypointa z  nazwąskryptu bandyty?

i czy mogę po prostu skopiować skrypt bandyty i wklejić go i zmienić mu tylko nuner?
 

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Musisz wtedy zmienić mu identyfikator, numer id i identyfikator rutyny oraz waypointy w rutynie. Musisz także dodać jego wpis w odpowiedniej sekcji startup.d. Nie musisz robić nowego waypointa, ale jak robisz, to nazwa może być dowolna. Jest mnóstwo tutoriali o wstawianiu npc. Jeszcze raz zapytasz o to, a dostaniesz warna, bo to już jest totalne przegięcie. Piszesz już o tym drugi czy trzeci temat.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=YyWZ4BEqy3w
[/media]
Kurw* on to wyjaśnił wszystko tak prosto że nawet mój kaczy łeb to ogarnął, więc albo ty kaczy łbie nie oglądałeś tych filmików, albo masz mniej niż 10 lat bo łebki w wieku 10 lat na tym forum bywali i wiedzieli jak tworzyć nowe postacie...Możesz w świecie zrobić mu waypoint'a o takiej nazwie jaką on ma, ale nie musisz może być o innej nazwie a może być nawet już istniejący tak jak z wiechem u czip'a 17 koło tawerny, nawet ja nie byłem tak jebnięty żeby musieli mi mówić o filmikach czipa bo sam je wynalazłem i dzięki nim nauczyłem się pisać trudniejsze dialogi co jest i tak niczym w porównaniu z ikarusem i lego, a waypoint na którym ma stać nie używając rutyny możesz określić tak:

Wld_InsertNpc (GILDIA_ID_NAZWA , "WAYPOINT");
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry